اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

می‌خواهند ادبیات انقلابی را از مردم بگیرند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، ستیز با سرمایه‌داری، حشر و نشر با فقرا و تقوا را روح انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه در جامعه کنونی می‌خواهند انقلابی بودن کشور و ادبیات انقلابی را از مردم بگیرند.

می‌خواهند ادبیات انقلابی را از مردم بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در همایش روحانیون شاغل در نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی، با هشدار به اینکه نباید در بین مردم، نگاه جغرافیایی، ملی و منطقه‌ای را تحریک کرد، اظهار داشت: روحانیون نباید منادی هیچ جناحی باشند بلکه باید در برابر جریاناتی همچون شیرازی‌ها با استفاده از بیانات امام راحل بایستند.

وی با بازخوانی سخنان امام خمینی(ره) در صحیفه نور، تصریح کرد: امام راحل وظیفه‌ای را برای روحانیون مشخص کرده بود و آن قدرت بصیرتی است که مردم با آگاهی به مسائل، اسلام ناب را از اسلام آمریکایی تشخیص بدهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ستیز با سرمایه‌داری، حشر و نشر با فقرا و تقوا را روح انقلاب برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه در جامعه کنونی می‌خواهند کشور انقلابی را تبدیل به کشور عادی کرده و ادبیات انقلابی را از مردم بگیرند.

وی با توجه به فرمایشات رهبری در دفاع از بسیجیان و افراد حزب‌الهی که متاسفانه برخی حادثه سفارت عربستان را به آن‌ها نسبت می‌دهند، بیان داشت: جریان انقلابی، خشن یا افراطی و سازشی در جامعه وجود دارد که قصد دارد به جریان انقلابی، انگ افراطی بزند که این دیدگاه محکوم است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی اخلاص را رمز اصلی موفقیت امام(ره) خواند و بیان کرد: امام خمینی(ره) در اخلاص بی‌نظیر بود و برای غیر خدا ارزشی قائل نبود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر بخواهیم راه امام را ادامه دهیم، راه ایشان همان مسیری است که رهبری با صلابت و معرفت ادامه می‌دهند و ما نیز باید پشتیبان و همراه ولی‌فقیه باشیم.

انتهای پیام/60002/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول