اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان:

سرنوشت کشور در گرو انتخاب بابصیرت و آگاهانه است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: سرنوشت کشور در گرو انتخاب بابصیرت و آگاهانه است.

سرنوشت کشور در گرو انتخاب بابصیرت و آگاهانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در هفتمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان که در مسجدالاقصی شهرستان گرگان برگزار شد،با اشاره به اهمیت انتخابات هفت اسفند گفت: سنگر مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید به کسانی بدهیم که لایق آن باشند و این سنگر را به دشمن تحویل ندهند.

وی افزود: کسانی که در مسیر شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری گام برمی‎دارند باید با انتخاب اصلح در انتخابات حضور پیدا کنند چراکه سرنوشت کشور در گرو انتخاب بابصیرت و آگاهانه است.

رعایتی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای مرور تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ولایت فقیه ستون انقلاب است سربلندی و سرافرازی این انقلاب مدیون ولایت است و به فرموده امام راحل تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت آسیبی نخواهد رسید.

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه شهدا در وصیت‎نامه‎های خود در این جمله که تابع ولایت فقیه باشید مشترک بودند، افزود: تجلیل از شهدا در حقیقت قدردانی از کسانی است که همه هستی خود را برای اعتلای انقلاب اسلامی بر کف دست نهادند تا امروز ملت بداند اگر توانایی، قدرت، عزت و سعادت دارد مرهون چه کسانی است.

رعایتی تاکید کرد: اگر نیروی نظامی ایران در مقابل نیروی نظامی بزرگترین ارتش دنیا که مجهز به سلاح‎های پیشرفته است بااقتدار می‎ایستد و آنها را به زنجیر می‎کشد به واسطه خون شهداست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: بدانید که وعده‎های خدا یکی یکی در حال تحقق است، اگر صبر کنیم و استقامت داشته باشیم دیگر دشمنان توان مقابله ندارند همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‎های مختلف شده است.

توطئه دشمن فراموش کردن اهداف انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه دشمن برای زمین‎گیر کردن و توقف رشد علمی انقلاب اسلامی ایران از هیچ توطئه‎ای فروگذار نکرده است، افزود: دشمنان با طرح‎ها و سناریوهای مختلف و از طریق تهاجم فرهنگی می‎خواهند جلوی پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی را بگیرند.

رعایتی بیان داشت: دشمنان با ورود مد لباس در ایران سعی کردند تا بی‎حجابی را در کشور اسلامی ترویج کنند، تبلیغات تلویزیونی را افزایش دادند تا واردات و مصرف‎گرایی در ایران بیشتر شود شبکه‎های ماهواره‎ای را زیاد کردند تا هدف انقلاب را فراموش کنیم.

وی با تاکید بر پیروی صددرصدی از مقام شامخ ولایت گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت است هر کس با ولایت باشد روز به روز بر عزت‎اش افزوده می‎شود در غیر اینصورت خودش ضربه می‎خورد.

انتهای پیام/83001/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول