اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت،معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی:

کالای ایرانی نماینده ایران در خارج کشور است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت محصولات صادراتی گفت: کالای ایرانی نماینده ایران در خارج از مرزهای کشور است.

کالای ایرانی نماینده ایران در خارج کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، محمدحسین باقری امشب در مراسم افتتاح خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان شبستر، با بیان اینکه کالای ایرانی نماینده ایران در خارج از مرزهای کشور است، اظهار داشت: باید دست به دست هم بدهیم و با همدلی و وحدت برای رسیدن به قله‌های بلند و برافراشتن پرچم کشورمان تلاش کنیم، در غیر این صورت به جایی نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه نباید وجود مردم را از یاد ببریم چراکه با وجود این مردم عزیز می‌توانیم به جاهای بزرگی دست پیدا کنیم، افزود: همچنان که در مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد بودیم که دستگاه دیپلماسی کشور با رهنمودها و تدابیر رهبری و پشتیبانی این ملت توانستند مقابل 6 قدرت دنیا بایستند و به نفع کشور قدم بردارند.

باقری با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، در 7 اسفند ماه، گفت: شرایط پساتحریم ایجاب می‌کند تا نمایندگانی داشته باشیم که برای رونق اقتصادی و حمایت از صنعت پیش بروند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به این مسئله و برای انتخاب نمایندگان شایسته همه وظیفه داریم پای صندوق‌های رای حاضر شده و کسانی را که شایسته هستند انتخاب کنیم.

انتهای پیام/60002/گ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول