اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد

تدابیر ویژه پلیس برای کنترل ترافیک روزهای پایانی سال

رئیس پلیس راهور اردبیل از اعمال تدابیر ویژه ترافیکی برای روزهای پایانی سال با هدف نظم‌بخشی به عبور و مرور مردم و راحتی ترددها خبر داد.

تدابیر ویژه پلیس برای کنترل ترافیک روزهای پایانی سال

وحید علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: هر چند در شرایط کنونی وضعیت عادی ترافیک را در اکثر مسیرهای شهری شاهد هستیم و عمده ترافیک‌ها در ساعات خاص در هسته مرکزی شهر است اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تردد روزانه مردم و همچنین فضای انتخاباتی که در پیش است پلیس تصمیم گرفته است تا در سطح شهر اردبیل تدابیر ویژه‌ای برای تسهیل در عبور و مرور مردم ایجاد کند.

وی اولویت اصلی در تردد هسته مرکزی شهر را متعلق به وسایط نقلیه عمومی همچون اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بیان کرد و افزود: با توجه به حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر از هموطنان می‌خواهیم تا از بیرون آوردن خودروی خود امتناع کرده و اجازه بدهند به جای تردد خودروهای تک سرنشین تردد به شکل عمومی انجام شود تا با حجم ترافیک و مشکلات ناشی از آن روبه‌رو نشویم.

رئیس پلیس راهور اردبیل یادآور شد: صاحبان اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نیز باید توجه کنند تا تنها در ایستگاه‌هایی که برای آنها پیش‌بینی شده نسبت به سوار و پیاده کردن مسافران اقدام کنند و اجازه ندهند تا با توقف در تقاطع‌ها و یا برخی مسیرهای پرترافیک به افزایش حجم ترافیک ایجاد شده و توقف طولانی در مسیرها منجر شود.

علی‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را در پیش‌رو داریم و قطعا در یک ماه آینده با حجم عبور و مرور مردم در خیابان‌ها و معابر روبه‌رو خواهیم شد و با توجه به مراجعات اکثر مردم به هسته مرکزی شهر انتظار می‌رود سایر نهادها نیز پلیس را همراهی کنند تا ترددها به سهولت انجام شده و از حجم بار ترافیکی هسته مرکزی کاسته شود.

وی با قدردانی از تدابیر فرمانداری و مسئولان ستاد برگزاری انتخابات در عدم تمرکز ستادهای انتخاباتی در خارج از محدوده هسته مرکزی شهر گفت: علی‌رغم این تدابیر قطعا بخشی از حجم عبور و مرور و ترافیک شهری در ایام شلوغ انتخابات به داخل شهر نیز کشیده می‌شود که انتظار داریم خود رانندگان و صاحبان وسایط نقلیه با رعایت قوانین و مقررات خود در عبور و مرورها تسهیل ایجاد کنند.

رئیس پلیس راهور اردبیل ادامه داد: سعی کردیم تا در ساعاتی خاص که با حجم ترافیک روبه‌رو می‌شویم محدودیت‌های موقت ترافیکی و عبور و مرور را اعمال کنیم تا مردم به راحتی بتوانند به کارهای روزانه خود برسند.

علی‌پور از عموم هموطنان خواست تا از وسایط نقلیه عمومی به جای وسایط نقلیه شخصی استفاده کرده و اجازه بدهند تا در بهترین شرایط ترددها به انجام برسد.

انتهای پیام/62004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول