اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

همدلی و هم‌زبانی در انتخابات باید به اثبات برسد

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مردم از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتظار رعایت قانون و مقررات را دارند، گفت: همدلی و هم‌زبانی در انتخابات باید به اثبات برسد.

همدلی و هم‌زبانی در انتخابات باید به اثبات برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین رضایی امشب در دیدار داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مازندران اظهار کرد: باید تلاش کنیم که نقش اثرگذار در برگزاری انتخابات داشته‌باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزاری مناسب انتخابات است و این نهاد انقلابی در کنار مردم و مسئولان برای برگزاری انتخابات مناسب قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس باید برای حفظ جایگاه نظام تلاش کنند، خاطرنشان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس در زمان تبلیغ زمینه سوء‌استفاده دشمن از نظام اسلامی ایران را فراهم نکنند.

وی ادامه داد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تنها از عملکرد خود در انتخابات دفاع کنند و از تخریب سایر رقبا بپرهیزند.

رضایی ادامه داد: داوطلبان نمایندگی مجلس در زمان تبلیغات طوری رفتار کنند که بعد از انتخاب به عنوان نماینده بتوانند به قول‌های داده شده عمل کنند.

وی با اعلام اینکه قرار نیست افراد به هر وسیله در مجلس حضور پیدا کنند، گفت: باید تلاش کنیم که آنچه در توان داریم را با مردم در میان بگذاریم و حق انتخاب با مردم باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اگر داوطلبان نمایندگی مجلس بنا به دلایلی رای نیاوردند به قانون احترام بگذارند و تابع رای و نظر مردم باشند.

وی با بیان اینکه مردم از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتظار رعایت قانون و مقررات را دارند، خاطرنشان کرد: همدلی و هم‌زبانی در انتخابات باید به اثبات برسد.

رضایی در پایان گفت: داوطلبان نمایندگی مجلس باید به‌گونه‌ای اقدام کنند که سبب ایجاد ناهنجاری در جامعه نشوند.

انتهای پیام/86004/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول