اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا:

صداقت و امانت سرلوحه فعالیت خبرنگاران ایسناست

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا گفت: صداقت و امانت سرلوحه فعالیت خبرنگاران ایسناست.

صداقت و امانت سرلوحه فعالیت خبرنگاران ایسناست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی متقیان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه گلستان، اظهار کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با پیام اخبار خوب، مفید و امیدبخش کار خود را آغاز کرد و این اصل در سرلوحه فعالیت این خبرگزاری قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز این اصل سرلوحه کار دانشجویانی است که در کنار تحصیل و کسب علم، فعالیت‎ها و وقایع جامعه را به جهانیان مخابره می‎کنند.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا خاطرنشان کرد: افتخار خبرگزاری دانشجویان ایران این است که در دانشگاه فعالیت می‎کند، دانشجویی است و فرهنگ و آزادگی دانشجویی را به همراه دارد.

متقیان تاکید کرد: امروز بنا بر این است که یک ایسنای مستقلی برای استان گلستان افتتاح کنیم و بناست که استان گلستان نیز دارای یک خبرگزاری دیگری شود و به نام استان گلستان خبرها و توانایی‎های استان را به دنیا مخابره کند و فعالیت‎های استان را به قلم دانشجویان به رخ دنیا بکشانیم.

وی اضافه کرد: فعالیت‎های علمی، گردشگری، رشد و توسعه استان با این خبرگزاری به همه جهانیان نشان داده خواهد شد.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا تصریح کرد: اگر بتوانیم بر اساس وظیفه خود همانند گذشته صادقانه عمل کنیم، می‎توانیم با افتخار بگوییم که تنها خبرگزاری هستیم که مدت دو سال در رتبه‎بندی خبرگزاری‌های کشور جایگاه نخست را کسب کردیم و در نمایشگاه‎های مختلف که شرکت کردیم جایگاه نخست را داشته‎ایم.

متقیان تاکید کرد: تمامی این مقام‎ها و اعتبار خبرگزاری ایسنا براساس اعتماد مردم و اعتماد مخاطبان به اخبار ایسنا به‌دست آمده است و این اعتماد بر اساس صداقتی است که در قلم خود داشته‎اند.

وی افزود: تمامی خبرنگاران ایسنا بنا ندارند که با قلمی که خداوند بر آن قسم یاد کرده با آبروی مردم بازی کنند و خدای ناکرده غیرصادقانه بنویسند و یا شهدا را فراموش کنند.

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا گفت: صداقت خط مشی اصلی خبرگزاری ایسناست، چرا که معتقدیم خبر فرهنگ، رفتار و کردار را با خود همراه دارد و خبر حقیقت‎ساز و هویت‎ساز است.

متقیان در پایان ابراز کرد: آن فردی که خبر را می‎آورد، باید امین باشد و ما بر اساس امین بودن قدم برمی‎داریم و امروز بسیار خوشحالم که یک شعبه دیگر از خبرگزاری ایسنا در استان گلستان افتتاح می‎شود.

گفتنی ‎است در پایان این مراسم استاندار گلستان با ارسال خبر افتتاح دفتر این خبرگزاری، دفتر مستقل خبرگزاری ایسنا منطقه گلستان را افتتاح کرد.

انتهای پیام/83004/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول