اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

فرماندار لوئیزیانای آمریکا:

بحران مالی در ایالت لوئیزیانا/ سقوط قیمت نفت کار دست آمریکا داد

فرماندار ایالت لوئیزیانای آمریکا از نمایندگان آمریکا خواست تا اقداماتی را برای بهبود شرایط نامساعد اقتصادی این ایالت اتخاذ کنند.

بحران مالی در ایالت لوئیزیانا/ سقوط قیمت نفت کار دست آمریکا داد

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بیزینس اینسایدر، جان بل ادواردز، فرماندار ایالت لوئیزیانای آمریکا،‌اعلام کرد این ایالت با بحران جدی در زمینه تأمین منابع مالی مورد نیاز خود روبرو است.

این مقام آمریکایی از قانونگذاران این ایالت خواست تا فکری به حال کسری بودجه یک میلیارد دلاری لوئیزیانا بکنند.

ادواردز از نمایندگان این ایالت خواست تا سیاست هایی را با هدف کاهش هزینه های این ایالت و افزایش درآمدهای آن نظیر بالا بردن نرخ مالیات اجرا کنند.

این ایالت آمریکا با کسری بودجه یک میلیارد دلاری در سال جاری و 2 میلیارد دلاری در سال آینده مالی خود روبرو شده است.

ادواردز تأکید کرد این شرایط یک بحران مالی تاریخی برای این ایالت است و لوئیزیانا تا کنون چنین شرایط مالی بحرانی را تجربه نکرده است.

فرماندار لوئیزیانا هشدار داد دانشگاه ها و مراکز آموزشی این ایالت طی 4 ماه آینده با کاهش شدید بودجه و منابع مالی مواجه خواهند شد.

وی تأکید کرد لوئیزیانا در شرایطی است که دیگر نمی تواند بورسیه دانشجویان خود را تأمین کرده و احتمالا بسیاری از کلاس‌های دانشگاه ها در این منطقه لغو شده و شاید حتی برخی از آن‌ها اعلام ورشکستگی کنند.

این مقام آمریکایی همچنین اعلام کرد شهروندان برخی از شهرهای لوئیزیانا با مشکل کمبود خدمات درمانی روبرو خواهند شد و بیمارستان های این مناطق که به حجم قابل توجهی از جمعیت فقیر و بیمه شده لوئیزیانا خدمت رسانی می کنند در صورت عدم رسیدن کمک های مالی تعطیل خواهند شد.

مهمترین دلیل بحران مالی کنونی در لوئیزیانا، کاهش درآمدهای این ایالت از محل تولید نفت است چرا که این ایالت یکی از اصلی‌ترین مناطق تولید نفت در آمریکا محسوب شده و طی سال گذشته میلادی نیز قیمت نفت در بازارهای جهانی به شدت سقوط کرده است.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول