اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استان زنجان فراهم نیست

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استان گفت: مقاومت‌های روانی در مقابل ورود سرمایه، از مشکلات این استان برای توسعه محسوب می‌شود.

زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه استان زنجان فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیروس میانجی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ضمن تشریح برنامه‌های خود به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی اقتدار کشور را در مقطع کنونی یادآور شد و اضافه کرد: این اقتدار در حوزه امنیت ملی هم بسیار قابل توجه است.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان به مشکلات موجود در حوزه اقتصاد اشاره و تصریح کرد: این مشکلات در استان هم به تبع از کشور وجود دارد.

میانجی به سابقه کاری خود در استان زنجان اشاره و ادامه داد: این سابقه کاری که نتیجه آن آشنایی به امور و همچنین داشتن ایده برای کمک به رفع مشکلات بوده من را مجاب به ورود در عرصه انتخابات کرده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد برای ائتلاف بر روی کاندیداهای مورد حمایت توسط گروه‌های سیاسی اصولگرا تأکید کرد: باید از اعتماد انجام شده به من توسط این گروه‌های سیاسی تشکر کنم.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور فعال در جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی و عمل به وظیفه نمایندگی که همان قانون‌گذاری و نظارت برای اجرای قوانین را از جمله برنامه‌های آتی خود در صورت اعتماد مردم حوزه انتخابیه زنجان و طارم اعلام کرد و گفت: پیگیری مطالبات استان و تلاش برای ارتقای شاخص‌های توسعه از دیگر اهداف تعریف شده است.

میانجی با تأکید بر اینکه طی 35 سال خدمت خود پیگیری امور مربوط به استان زنجان را سرلوحه کار خود قرار داده است، ادامه داد: طی این مدت هر چند نماینده مجلس نبوده‌ام ولی بارها با حضور در کمیسیون‌های مجلس، اقدام به ارائه مطالب مورد نظر کرده است.

وی با تأکید بر کمبودهای موجود در استان به دلیل تکمیل نبودن حلقه‌های مورد نیاز افزود: عدم انسجام در بین مسئولان استان، فراهم نبودن زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه شامل مشکلات فرهنگی و معضلات موجود در سیستم اداری از جمله وجود مقاومت‌های روانی در مقابل ورود سرمایه از مشکلات موجود در استان زنجان است که اصلاحات آن نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

انتهای پیام/73004/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول