اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبر داد

اجرای 370 طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تداوم طرح‌های پاکسازی پلیس گفت: در 10 ماهه سال‌جاری بیش از 370 طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در زنجان اجرا شده است.

اجرای 370 طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح‌های پاکسازی پاسخ مثبت پلیس به مطالبات به حق شهروندان و افزایش ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز که با استقبال مردمی مواجه شده است، تداوم دارد.

خانی‌پور ادامه داد: در این طرح‌ها جمع‌آوری و ساماندهی معتادین تابلو و متجاهر به منظور ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر، برخورد قاطع با اراذل و اوباش، موتورسیکلت‌سواران متخلف، سارقان و مالخران مورد نظر است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری اجتماعی از وقوع جرائم از اولویت‌های پلیس زنجان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع جرائم با مشارکت عمومی و بسیج همگانی نتیجه‌بخش بوده و تضمینی برای آرامش و آسایش مردم است.

خانی‌پور گفت: در 10 ماهه سال‌جاری پلیس در سطح شهرستان زنجان، 370 طرح پاکسازی نقاط آلوده را به مرحله اجرا گذاشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است، اظهار داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده و رویت موارد مشکوک با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 ارتباط برقرار کنند تا با مشارکت شهروندان امنیت پایدار در جامعه را برقرار کنیم. 

انتهای پیام/73005/چ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول