اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای عالی ائتلاف بزرگ اصولگرایان آذربایجان‌شرقی:

همایش بزرگ اصولگرایان در تبریز برگزار می‌شود

دبیر شورای عالی ائتلاف بزرگ اصولگرایان آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش اصولگرایان در تبریز خبر داد.

همایش بزرگ اصولگرایان در تبریز برگزار می‌شود

تراب محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: همایش بزرگ اصولگرایان پنج شنبه 29 بهمن با گرامیداشت قیام تاریخی مردم تبریز در 29 بهمن سال 56 در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شعبان تبریز برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی ائتلاف بزرگ اصولگرایان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این همایش 6 کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان در تبریز محمداسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمد علیرضابیگی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، لطیف لطیفی و معصومه راشد حضور خواهند داشت.

وی درباره لیست اصولگرایان در حوزه‌های انتخابیه استان نیز اظهار داشت: بعد از رایزنی‌های مختلف این شورا با همراهی احزاب و گروه‌های اصول‌گرا لیست خود را در سه حوزه انتخابیه تکمیل کرد تا با ارائه آن زمینه برای مشارکت بیشتر در انتخابات مجلس دهم و انتخاب گزینه‌های اصلح فراهم آید.

وی افزود: جلسات متعددی برای معرفی گزینه‌های نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملکان، شبستر و بستان‌آباد برگزار شد که براساس نظر جمعی شهروز افخمی از حوزه انتخابیه ملکان، احد خیری بستان‌آباد و علی علیلو از حوزه انتخابیه شبستر کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: پیش از این ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان آذربایجان‌شرقی محمداسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمد علیرضابیگی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، لطیف لطیفی و معصومه راشد را به عنوان گزینه‌های نهایی ائتلاف بزرگ اصولگرایی در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو معرفی کرده بود.

وی تصریح کرد: کاندیداهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان آذربایجان‌شرقی در بقیه حوزه‌های انتخابیه استان نیز به زودی اعلام می‌شود.

لازم به یادآوری است استان آذربایجان‌شرقی در مجلس 19 نماینده از 13 حوزه انتخابیه دارد که تبریز با 6 نماینده، میانه با دو نماینده و کلیبر و هوراند، اهر و هریس، بناب، مراغه و عجب‌شیر، مرند و جلفا، بستان‌‌آباد، ملکان، شبستر، سراب، هشترود و چاراویماق و ورزقان هر کدام یک نماینده دارند.

برای انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی دو هزار و 889 شعبه اخذ رای در سطح استان پیش‌بینی شده است.

مسئولان حدود سه میلیون و 100 برگ تعرفه رای برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی آماده کرده‌اند.

حدود 40 هزار عوامل اجرایی، انتظامی و نظارتی برای برگزاری انتخابات در استان پیش‌بینی شده که برای هر شعبه انتخابات، حدود 15 نفر عوامل برگزاری فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/60002/گ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول