اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

ابراهیم می‌خواست مقابل من بازی نکند، اما قبول نکردم

حسن‌بیگی: بغض برادرم باعث شد ما را تشویق کنند/ به قهرمانی در سوپرلیگ کاراته فکر می‌کنیم‌

کاپیتان تیم کاراته مناطق نفت خیز جنوب گفت: برادرم در حین مبارزه بغض کرد و همه حاضرین در سالن مسابقه به دلیل رخ دادن صحنه احساسی ما را تشویق کردند.

حسن‌بیگی: بغض برادرم باعث شد ما را تشویق کنند/ به قهرمانی در سوپرلیگ کاراته فکر می‌کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور روز سه شنبه 27 بهمن ماه در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی غدیر تهران برگزار شد و در گروه اول دانشگاه آزاد اسلامی با 3 پیروزی در صدر جدول رده بندی گروه یک باقی ماند. در مهمترین بازی گروه دوم هم بین تیم‌های پاس قوامین و مناطق نفت خیز جنوب، تیم پاس قوامین از سد مناطق نفت خیز جنوب گذشت و صدرنشین باقی ماند.

منصور حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در مورد دیدار هفته دوم دور برگشت مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: در دیدار هفته دوم دور برگشت، ناچار شدم در یک دیدار مقابل برادرم ابراهیم حسن‌بیگی مبارزه کنم. ابتدا او از من خواست که مقابل من بازی نکند، اما قبول نکردم، چرا که او به تیم پاس قوامین تعهد دارد و بازیکن این تیم است و مسئولان تیم روی او حساب بازکرده‌‌ا‌ند. به هر حال ما مبارزه کردیم و یک دیدار جذابی و احساسی را به نمایش گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: برادرم قهرمان جهان و آسیا است و تجربه زیادی در کاراته دارد. او در حین مبارزه بغض کرد و این اتفاق برای همه حاضرین در سالن مسابقه صحنه احساسی بود؛ به همین دلیل ما را تشویق کردند. هرگز این صحنه را فراموش نخواهم کرد چرا که این دیدار اصلا یک مبارزه نبود. ابراهیم نشان داد که حرف اول و آخر را در ورزش احترام و پهلوانی می‌زند.

کاپیتان تیم مناطق نفت خیز در ادامه خاطرنشان کرد: هفته آینده باید با تیم "تستا" بازی کنیم و اگر آن ها را شکست دهیم شرایطمان بهتر می‌شود. متاسفانه این هفته بچه‌ها در حد خود ظاهر نشدند و سرانجام نتیجه به سود آن‌ها رقم خورد.

حسن‌ بیگی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما سال گذشته توانستیم با بازیکنان بومی؛ تیم دانشگاه آزاد را شکست دهیم و جایگاه سوم را در پایان فصل کسب کنیم. همیشه نشان داده‌ایم که مقابل تیم‌های پر قدرت خوب بازی می‌کنیم. اگر هفته آینده تیم "تستا" را شکست دهیم قطعا می‌توانیم مقابل دانشگاه آزاد نیز مبارزه خوبی به نمایش بگذاریم. هر چند که آنها از بازیکنان قهرمان جهان و آسیا در ترکیب خود بهره‌مند می‌شوند، اما شرایط ما هم خیلی خوب است و حتی به قهرمانی در سوپر لیگ هم فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول