اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی:

دولت پس‌ از 2 سال کار مطالعاتی بر دریاچه ارومیه به برنامه‌های دولت قبلی رسید

معاون رئیس جمهور سابق گفت: دولت فعلی با شعار دریاچه ارومیه کارهای مطالعاتی از صفر آغاز کرده و در نهایت پس از دو سال به همان 20 برنامه قبلی رسیدند.

دولت پس‌ از 2 سال کار مطالعاتی بر دریاچه ارومیه به برنامه‌های دولت قبلی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: پس از 2 دوره حضور در مجلس و یک دوره حضور در دولت و نیز صدا و سیما که در مجموع 12 سال حضور در سطوح عالی مدیریتی کشور محسوب می‌شود، تجربیات ارزشمندی به دست آورده‌ام و این نتیجه همراهی و حمایت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: باید از این تجربه در زمینه توسعه تبریز و استان استفاده شود، در کاندیداتوری مجلس نیز انگیزه‌ها اقتصادی و رونق اقتصادی بوده و عدالت اجتماعی دنبال می‌شود.

تاج‌الدینی ادامه داد: نقش پدافند غیرعامل را در انتقال آب زرینه‌رود به تبریز قائل هستیم و در کنار این امر، انتقال آب ارس به تبریز نیز مورد توجه بوده و از اهداف مجلس آتی خواهد بود.

وی یادآور شد: احیای دریاچه ارومیه یکی از مسائل مهم بود که در سال‌های گذشته مورد توجه قرار داشته و نباید این موضوع مسئله‌ای انحصاری و سیاسی شود و نامزدهای مجلس از بحث در این موضوع منع شوند.

معاون رئیس جمهور سابق گفت: در کشور ما با تغییر مدیریت‌های سیاسی‌، برنامه‌ها متوقف شده و حتی مدیران سیاسی و اجرایی نیز تغییر می‌یابند و گاه این تغییرات تا سطح دهیاران نیز اعمال شده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه در دولت فعلی برای پذیرش مدیران قبلی ظرفیت کم شده و شعارهای اعتدال رعایت نگردید و این در حالی بود که در دولت نهم و دهم تغییرات مدیریتی تا مدت‌ها صورت نگرفته بود و حتی برخی مدیران تا پایان 2 دولت عوض نشدند.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: در مورد دریاچه ارومیه در دولت گذشته کارهای کارشناسی فراوانی اجرا شده بود و 20 طرح برای احیای دریاچه ارومیه شناسایی شده بود که ادامه یافت و این در حالی بود که در دولت فعلی با شعار دریاچه ارومیه کارهای مطالعاتی از صفر آغاز شده و در نهایت پس از دو سال به همان 20 برنامه قبلی رسیدند.

معاون رئیس جمهور سابق گفت: قطار میانه تبریز نیز در نیمه راه از نظر تامین اعتبارات و
پیشرفت فیزیکی قرار دارد و باید دنبال شود که از نظر بودجه در نیمه راه قرار دارد و با روند کنونی تا 5 سال آینده نیز شاهد راه‌اندازی این خط نخواهیم بود و این در حالی است که این خط راه‌آهن از پروژه‌های اصلی و مورد نیاز مردم تبریز است.

میر تاج‌الدینی یادآور شد: باید مسئولان استان و شهر تبریز در زمینه قطار سبز سریع‌السیر اقدام کنند و در غیر اینصورت باید پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/60002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول