اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام اینترنتی اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۵

رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم از آغاز ثبت‌نام اینترنتی اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۵ خبر داد.

آغاز ثبت‌نام اینترنتی اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۵

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحمدحسین دهناد با اشاره به بهره‌برداری از سامانه هوشمند اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک در سال 95 برای ثبت‌نام متقاضیان این طرح گفت: این طرح با هدف تسهیل در انجام فرایندهای صدور مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هسته مرکزی شهر برای شهروندان، با استفاده از توان متخصصان جوان بومی استان، طراحی، تولید و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان تا 20 اسفندماه امسال فرصت دارند تا برای ثبت‌نام اخذ مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 95 اقدام کنند، اظهار کرد: تمام مراحل مربوط به ثبت درخواست، ارائه و تأیید مدارک متقاضیان و پرداخت هزینه مربوط به صدور مجوز به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه اینترنتی به آدرس traffic.qom.ir انجام می‌گیرد و در انتها مجوز صادر شده از طریق پست برای افراد ارسال خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم از جمله اهداف این طرح را محدود کردن تردد در هسته مرکزی شهر، کاهش تراکم وسایل نقلیه در معابر هسته مرکزی و افزایش تقاضا برای حمل و نقل عمومی و همچنین کاهش آلودگی‌های زیست محیطی دانست.

دهناد با معرفی پایگاه اطلاع‌رسانی its.qom.ir به عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت هوشمند ترافیک خاطرنشان کرد: شهروندان با مراجعه به این وب سایت و آگاهی از وضعیت لحظه‌ای ترافیک معابر شهر می‌توانند مدیریت بهتری در زمان و انرژی برای انجام سفرهای درون شهری داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول