اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کوپاآمریکا در سایه سیاست‌های ابلهانه ترامپ + کاریکاتور

رقابت‌های کوپاآمریکا به میزبانی کشور آمریکا در شرایطی برگزار خواهد شد که با سیاست‌ نامزدهای انزوا طلب و تندرو انتخابات آمریکا هیچ همخوانی ندارد.

کوپاآمریکا در سایه سیاست‌های ابلهانه ترامپ + کاریکاتور

به گزارش خبرگزاری فارس، ترامپ یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها وضعیت بهتری نسبت به برخی رقبای خود داشته و نسبت به آینده نیز امیدوار است، او اندیشه‌های نژادپرستانه، غیر اخلاقی و بسیار افراطی در قبال اسلام، ایران، کشورهای خاور میانه و محیط زیست دارد. منابع خبری اروپایی ساعاتی پس از روشن شدن تکلیف قرعه کشی مرحله گروهی کوپاآمریکا به میزبانی کشور آمریکا این موضوع را دستمایه طنز خود قرار داده و نوشته‌اند: کشورهای آمریکای جنوبی و منطقه کونکاکاف چگونه باید در خاک آمریکا رقابت‌های فوتبال کوپا آمریکا را برگزار کنند در حالی که هواداران این تیم‌ها پشت دیوار بی اعتمادی به آمریکا، سیاست‌های ابلهانه ترامپ و خود محوری آمریکا خواهند ماند و از تماشای بازی تیم ملی کشورشان محروم خواهند شد.

ترامپ در یکی از سخنرانی‌های جنجالی خود ضمن توهین به مردم کشور متمدن مکزیک گفته بود: باید دیواری بلند بین آمریکا و مکزیک کشیده شود تا دیگر کسی از آنها از این مرز وارد خاک آمریکا نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول