اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

راستی‌آزمایی‌ نانوایی‌های کرمان برای عدم استفاده از جوش شیرین

استاندار کرمان گفت: نانوایی‌های کرمان در زمینه عدم استفاده از جوش شیرین در نان تولیدی مورد راستی‌آزمایی‌ها قرار می‌گیرند.

راستی‌آزمایی‌ نانوایی‌های کرمان برای عدم استفاده از جوش شیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در شورای سلامت استان کرمان با تاکید بر مدیریت منابع و صرفه‌جویی انرژی در دستگاه‌های دولتی و بیمارستان‌ها اظهار داشت: طرحی را که دانشگاه علوم پزشکی کرمان در زمینه صرفه‌جویی انرژی تدوین کرده می‌تواند در دیگر دستگاه‌ها نیز به اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به تدوین نقشه سلامت استان بیان داشت: این طرح باید به خوبی عملیاتی شود و با توجه به گسترده بودن استان طرح درمان بستر در اولویت قرار گیرد.

رزم‌حسینی با اشاره به سند امنیت غذایی استان و نظارت بر نانوایی‌های عنوان کرد: راستی‌آزمایی‌ها برای عدم استفاده از جوش شیرین در نان باید انجام گیرد.

استاندار کرمان گفت: میزان مصرف نمک و رعایت بهداشت فردی در نانوایی نیز از موارد مورد تاکید است که باید به صورت جدی مورد نظارت باشد.

وی با اشاره به سفر پروفسور سمیعی به استان کرمان و تفاهمنامه برای احداث شعبه‌ای از مرکز علوم اعصاب در کرمان گفت: به گفته پروفسور سمیعی این مرکز خدمات عالی را به مردم این منطقه ارائه می‌دهد تا مردم مجبور به مراجعه به تهران نباشند.

وی افزود: این مسئله به ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کرمان در علوم اعصاب کمک کرده و مردم می‌توانند در استان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

رزم‌حسینی عنوان کرد: مقرر شد تا قبل از آغاز کارهای عمرانی و فیزیکی، بخش کنونی اعصاب کرمان را به لحاظ نرم‌افزاری به مرکز تهران وصل کنیم.

انتهای پیام/80017/گ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول