اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

از باشگاه‌داری تا مافیا

برلوسکونی پدر‌خوانده فوتبال ایتالیا+کاریکاتور سریالی تصویری

سیلویو برلوسکونی به روایتی پدرخوانده فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید.

برلوسکونی پدر‌خوانده فوتبال ایتالیا+کاریکاتور سریالی تصویری

به گزارش خبرگزاری فارس، سیلویو برلوسکونی به روایتی پدرخوانده فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید. پدرخوانده‌ای که در تمام طول تحولات مبارزه با فساد و دستگیری عاملان فساد به دلیل قدرت از این ماجرا مصون مانده است و نامی از او به میان نیامد.

بازسازی اثر‌های ماندگار هنری به دلیل برابری نکردن با اصل اثر چندان لطفی ندارد اما شبیه سازی بعضی‌ شخصیت‌ها سینما در قالب ورزش هنری است که در رسانه‌های ورزشی جهان برای تلنگر زدن به برخی شخصیت‌ها به خوبی انجام داده‌اند

تشبیه شخصیت سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان و رئیس جمهور اسبق ایتالیا به فیلم پدرخوانده اثری است که جدیدا به صورت کاریکاتور در رسانه‌های ایتالیا به آن پرداخته شده و بازتاب گسترده ای داشته است که در زیر به این کاریکاتور تصویری دنباله‌دار که به صورت سریالی به آن پرداخته شده نگاهی می اندازیم.

 

 

شرح کاریکاتور:

1-در مراسم خواستگاری پاتو از دختر برلوسکونی گالیانی و گاتوسو مخالف ازدواج این دو بود.

2- بر خلاف انتظارات برلوسکونی با ازدواج دخترش با بازیکن برزیلی تیمش موافقت کرد و در یک مراسم پر زرق و برق که مالدینی هم در آن حضور داشت این وصلت صورت گرفت.

3- برلوسکونی تا زمانی که حضور داشت هیچگاه یک خواسته را از یک نفر 2 بار درخواست نکرد و همواره کسانی که مخالف او بودند به یک باره محو می‌شدند.

4- برلوسکونی تنها یک بار از یک درگیری مافیایی پا پس کشید که در آن بین زامپارینی رئیس سیسیلی باشگاه پالرمو و دیگو مارادونا طرف مقابل ماجرا بودند.

5- برلوسکونی که مالک فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایتالیاست چند بار مورد سوء قصد قرار گرفت اما همیشه با خوش شانسی جان سالم به در برد.

6- رونالدو برزیلی بر خلاف تصورات همگان یکی از کسانی بود که زیر نظر برلوسکونی کار می‌کرد و در این اوخر ردپای همکاری وی با او فاش شد.

7- موراتی رئیس باشگاه اینتر برای سنگ اندازی در مسیر موفقیت میلان چندین بار دست به دامن مالدینی شد اما هیچگاه به نتیجه نرسید.

8- برلوسکونی همیشه دوستانش را در نزدیک خود و دشمنانش را نزدیک‌تر نگه می داشت و چند بار درحرکتی غیر قابل پیش بینی لوچیانو موجی رئیس دستگیره شده یووه کارلو تاوچینو، آورلیو ده‌لئورینتس رئیس باشگاه ناپولی را به جلسه دعوت کرد و خواهان برقراری آتش بس و عدم درگیری زیر پوستی در کالچو شد.

9-برلوسکونی که دیگر به مرز 80 سالگی رسیده است در پی ولیعهدی برای خود می‌گردد و در این بین گالیانی همچنان نقش مشاور را بازی می‌کند نقشی که هیچگاه برای او با رشد همراه نشد.

انتهای پیام/ک

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول