اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

تجلیل از 110 مربی پرورشی در تویسرکان

110 نفر از مربیان و معاونان پرورشی، مشاوران و مدیران تربیت بدنی و بهداشت آموزش و پرورش تویسرکان تجلیل شدند.

تجلیل از 110 مربی پرورشی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز 110 نفر از مربیان و معاونان پرورشی، مشاوران و مدیران تربیت بدنی و بهداشت آموزش و پرورش تویسرکان تقدیر و تجلیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان در این مراسم نهاد امور تربیتی را نهادی بزرگ دانست و گفت: این نهاد برای دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و ارزش‌ها در کشور ابتکاری مهم بود.

جواد اسدبیگی با بیان اینکه معلمان تاثیرگذارترین قشر در فرهنگ هستند، افزود: مربیان با رفتار و اعمال خود برای دانش‌آموزان الگو‌سازی کنند، زیرا تاثیرگذاری این مهم بر دانش‎آموزان بسیار زیاد است.

وی با تاکید بر ارتباط و تعامل خوب مربیان با خانواده و مدرسه، بر فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن وحدت و تعامل همه جانبه در مدارس تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان مشاوران را بازوان مدیران خواند و با بیان اینکه متولیان آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت اسلامی نقش حائز اهمیتی دارند، گفت: همه فعالان این عرصه باید بر تعلیم و تربیت اسلامی توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه احداث 6 مدرسه با 45 کلاس، تجهیز مدارس روستایی به سیستم گرمایش، تأمین سیستم گرمایشی مدارس شهری با صرف 140 میلیون تومان، کسب مقام نخست شورای آموزش و پرورش در استان و کسب رتبه عالی پروژه مهر در استان را برخی از موفقیت‌های این نهاد در تویسرکان برشمرد.

اسدبیگی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان خرداد سال آینده همه مدارس از رایانه بهره‌مند شوند، دلیل عمده موفقیت‌های آموزش و پرورش را وحدت و همدلی بین مسئولان شهرستان تویسرکان دانست.

امام جمعه تویسرکان نیز با بیان اینکه مربیان پرورشی مسئولیت سنگینی بر عهده‌ دارند، بر ارتقاء آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان از سوی این قشر تاثیرگذار تاکید کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه گفت: همه باید برای تقویت این قرارگاه عظیم تلاش کنیم زیرا نماز جمعه جوانان را از ترفندهای دشمن در امان می‌دارد.

انتهای پیام/89010/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول