اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

داغ فتنه‌سازی را بر دل فتنه‌گران سال 88 می‌گذاریم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مهر فتنه بر پیشانی فتنه‌گران سال 88 تا قیامت درج است و داغ فتنه‌سازی را بر دل آنها می‌گذاریم.

داغ فتنه‌سازی را بر دل فتنه‌گران سال 88 می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان اظهار داشت: سپاه پاسداران وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را با همه توان و اصول آن برعهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: در قانون اساسی نیز به فلسفه تشکیل و شرح وظایف این نهاد پرداخته شده است که حدود و قلمرو وظایف بر اساس قانون تعریف شده است.

وی با بیان اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه همه است و تضعیف انقلاب یک حرام شرعی است، گفت: وظیفه سپاه دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی با پشتیبانی بسیجیان و مردم ولایت‌مدار است و سپاه از همه ظرفیت خود برای این انقلاب فروگذار نمی‌کند.

محسن‌زاده اذعان داشت: قدرت بازدارندگی یعنی دشمن با شنیدن نام قوای نظامی ایران اسلامی ترس و دلهره بر جانش بیفتد و به خود اجازه جنگ سخت را نمی‌دهد اما در جنگ نرم طمع کرده است.

وی با اشاره به دادن لیست در انتخابات از سوی روباه مکار و استعمار انگلیس ادامه داد: دشمن بداند اعضای مجلس خبرگان حافظ اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مجلس شورای اسلامی سخن بسیار داریم اما باید بگوییم داغ فتنه‌سازی را بر دل فتنه‌گران سال 88 می‌گذاریم.

محسن‌زاده افزود: مهر فتنه بر پیشانی فتنه‌گران سال 88 تا قیامت درج خواهد بود و راه و روش رهبری فرزانه انقلاب را ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه خواسته‌های دشمن برای همیشه زیر پای انقلابیون می‌ماند، عنوان کرد: وظیفه بسیجی در هر لباس و جایگاهی و در هر پوشش نظامی در حوزه فردی باید تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: روحانیت و بسیجیان پرچم‌دار صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

وی گفت: نبود اقتصاد اسلامی در جهان موجب بحران‌های اقتصادی در کشورها شده است و روحیه انقلابی در گسترش اقتصاد اسلامی باید بسیجی‌وار استمرار داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قلعه‌گنج گفت: ملت بیدار ایران در انتخابات خواب آشفته دشمنان را به‌هم زدند و لبیکی محکم به ندای رهبری فرزانه انقلاب دادند.

محمود شاهرخی گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات مهر تاییدی بر انقلاب زدند.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام رضا پایسته تقدیر و حجت‌الاسلام حشمت‌الله شمسی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت سپاه قلعه‌گنج معرفی شد.

انتهای پیام/80004/چ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول