اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس دهم:

مخالف هرگونه افراطی‌گری در هر جناحی هستم

نماینده منتخب مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس دهم گفت: با هرگونه افراطی‌گری در هر جناحی به شدت مخالف بوده و معتقدم نمایندگان مجلس باید با پرهیز از افراطی‌گری در راستای قانون‌گذاری صحیح و به موقع گام بردارند.

مخالف هرگونه افراطی‌گری در هر جناحی هستم

 محمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مجلس از مهم‌ترین ارکان کشور است و کسانی که در این نهاد به امر قانون‌گذاری می‌پردازند باید بدانند قوانین را برای تمام آحاد جامعه وضع می‌کنند و در برابر تک‌تک مردم مسئول هستند.

وی تصریح کرد: آینده کشور با تصمیمات و قانون‌های وضع شده از سوی مجلسی‌ها رقم می‌خورد و می‌طلبد نمایندگان مجلس به دور از هر نوع نگاه و گرایش سیاسی در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی و تلاش خود را به کار گیرند.

منتخب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفرش، فراهان و آشتیان تعامل، همکاری و همراهی دولت و مجلس را اصلی مهم در پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده هر گاه مجلس و دولت در تقابل با هم قرار گرفته‌اند، این تقابل رونق و پویایی را از کشور گرفته و مانع حرکت رو به جلوی نظام شده است.

حسینی گفت: توجه به رونق اقتصادی کشور از طریق تعامل و گفت‌وگو و برنامه‌ریزی موضوع مهمی است که باید در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه از تمام ظرفیت‌های موجود حوزه انتخابیه برای عمران و توسعه هرچه بیشتر شهرهای تفرش، فراهان و آشتیان استفاده خواهد کرد، ابراز داشت: تدوین قوانین جدید برای رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف، جذب سرمایه‌گذار در منطقه، کمک به توسعه صنایع کوچک و بزرگ، ایجاد واحدهای وابسته به کشاورزی و دامداری، تلاش در راستای افزایش اشتغال و حل مشکلات معیشت مردم از مسائلی است که با جدیت دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام/87004/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول