اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های و فضای سبز بوشهر:

سرانه فضای سبز شهر بوشهر به 12 متر می‌رسد

مدیرعامل سازمان پارک‌های و فضای سبز بوشهر گفت: تا دو سال آینده و با اجرای طرح‌های مختلف سرانه فضای سبز شهر بوشهر به 12 متر افزایش می‌یابد.

سرانه فضای سبز شهر بوشهر به 12 متر می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا آماره صبح امروز در حاشیه ویژه‌برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر اظهار داشت: امروز برای نخستین‌بار اقدام به کاشت درخت نارگیل در پلاژ ویژه آقایان کردیم اقدامی که مورد استقبال بسیاری از شهروندان نیز قرارگرفته است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه نارگیل از گیاهانی است که با آب‌وهوای بوشهر سازگار است، تصمیم گرفتیم تا در پلاژ ویژه آقایان درخت نارگیل غرس کنیم.


مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر در حال کاشت درخت نارگیل

 

مدیرعامل سازمان پارک‌های و فضای سبز بوشهر تصریح کرد: با توجه به سازگاری درخت نارگیل با آب‌شور دریا، می‌توان از آب دریا برای رشد این درخت هم کمک گرفت و بوشهر بهترین مکان برای کاشت این نوع درخت است.

آماره اضافه کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینهٔ توسعه فضای سبز در شهر بوشهر انجام‌شده و تأکید شهردار بوشهر در عرصه زیباسازی شهری نیز همین بوده و حمایت‌های ارزنده‌ای برای توسعه فضای سبز در شهر بوشهر داشتند.

وی افزود: با حمایت شهرداری و شورای شهر، تحولات چشمگیری در عرصه فضای سبز شهر بوشهر شاهد هستیم و رضایتمندی مردم از این اقدامات نشان‌دهنده تأثیرگذاری توسعه فضای سبز در شهر بوشهر بوده است.


ندا عبدالله زاده عضو شورای شهر بوشهر در حال کاشت درخت نارگیل

مدیرعامل سازمان پارک‌های و فضای سبز بوشهر خاطرنشان کرد: در ادامه ویژه‌برنامه‌های روز بوشهر و به مناسبت روز درختکاری، غرس درخت در نقاط مختلف شهر بوشهر انجام‌ گرفته و این امر موجب توسعه سرانه فضای سبز شهر بوشهر نیز می‌شود.

آماره اظهار داشت: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر بوشهر 6.2 مترمربع است و تا دو سال آینده و با اجرای طرح‌های مختلف سرانه فضای سبز شهر بوشهر به 12 متر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/2255/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول