اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

تجلیل 100 فعال فرهنگی و قرآنی کانون‌های مساجد در همایش 18 اسفند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل 100 فعال فرهنگی و قرآنی در همایش 18 اسفندماه خبر داد.

تجلیل 100 فعال فرهنگی و قرآنی کانون‌های مساجد در همایش 18 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام رضا قاسمی ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته‌های برگزارکننده همایش سالروز تاسیس کانون‌های مساجد، اظهار کرد: دستور تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد طی مصوبه 302 شورایعالی انقلاب فرهنگی در سال 1371 داده شد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های شاخص و شایسته کانون‌های فرهنگی مساجد، افزود: موضوع تهاجم فرهنگی یکی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است که کانون‌ها تاکنون توانسته‌اند قدم‌های موثری در این راه بردارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد بارزترین هدف کانون‌ها را مبارزه با تهاجم فرهنگی بیان کرد و گفت: کانون‌ها خدمات فرهنگی، مذهبی و اسلامی متنوعی ارائه داده‌اند.

قاسمی گستره فعالیت کانون‌های مساجد را در سه حوزه شهری، روستایی و عشایری دانست و اضافه کرد: کانون‌ها در رشته‌های مختلفی مانند سرود، شعر، احکام، نماز، پژوهش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هر ساله برگزار می‌شود، اذعان کرد: این همایش امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار و در آن از یکصد فعال فرهنگی و قرآنی تجلیل خواهد شد.

قاسمی کمیته پشتیبانی، اجرایی، تبلیغات، خواهران، فرهنگی و تشریفات را کمیته‌های برگزارکننده این همایش عنوان کرد و از آنها خواست با همکاری و تلاش این برنامه را به خوبی برگزار کنند.

وی از افتتاح 23 باب کانون فرهنگی جدید با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: با افتتاح این کانون‌ها؛ تعداد کانون‌های فرهنگی استان به 543 باب خواهد رسید.

به گزارش فارس همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی مساجد یکشنبه، 16 اسفند با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82005/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول