به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محسن حسنخانی در یازدهمین کمیسیون کیفیسازی و ساماندهی پلیس 110 آذربایجانشرقی که با حضور روسای پلیسهای تخصصی، معاونان و فرماندهان و مسئولان پلیس 110 یگانهای انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در 11 ماهه سالجاری تاکنون بیش از 700 هزار و 816 شهروند با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس گرفتهاند و از این تعداد، 52 درصد تماسها منجر به عملیات پلیسی شده است که نشان از مشارکت پذیری مردم در ارتقاء امنیت پایدار دارد.
حسنخانی تأکید کرد: اعتماد مردم برای پلیس مهم است و بهترین راه جلب اعتماد مردم، پیگیری جدی خواستههای آنان است.
وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی دقیق، سریع و صحیح به درخواستها و مطالبات مردم افزود: کارکنان فرماندهی انتظامی استان باید با رسیدگی سریع و صحیح به درخواستهای مراجعان، رضایت شهروندان را که یکی از اهداف و اولویتهای ماموریتی در استان است، جلب کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان آذربایجانشرقی در ادامه بیان کرد: پلیس 110 استان در سطح کشور وضعیت خوبی دارد بنابراین نباید به وضعیت موجود قانع بود و تلاشها برای ارتقا وضعیت 110 باید افزایش یابد.
انتهای پیام/60002/ع