اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماهه سال‌جاری رخ داده است؛

700 هزار آذربایجانی به پلیس 110 زنگ زدند

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در 11 ماهه سال جاری بیش از 700 هزار و 816 شهروند در سطح استان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته‌اند که از این تعداد، 52 درصد تماس‌ها منجر به عملیات پلیسی شده است.

700 هزار آذربایجانی به پلیس 110 زنگ زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محسن حسن‌خانی در یازدهمین کمیسیون کیفی‌سازی و ساماندهی پلیس 110 آذربایجان‌شرقی که با حضور روسای پلیس‌های تخصصی، معاونان و فرماندهان و مسئولان پلیس 110 یگان‌های انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در 11 ماهه سال‌جاری تاکنون بیش از 700 هزار و 816 شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته‌اند و از این تعداد، 52 درصد تماس‌ها منجر به عملیات پلیسی شده است که نشان از مشارکت پذیری مردم در ارتقاء امنیت پایدار دارد.

حسن‌خانی تأکید کرد: اعتماد مردم برای پلیس مهم است و بهترین راه جلب اعتماد مردم، پیگیری جدی خواسته‌های آنان است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی دقیق، سریع و صحیح به درخواست‌ها و مطالبات مردم افزود: کارکنان فرماندهی انتظامی استان باید با رسیدگی سریع و صحیح به درخواست‌های مراجعان، رضایت شهروندان را که یکی از اهداف و اولویت‌های ماموریتی در استان است، جلب کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در ادامه بیان کرد: پلیس 110 استان در سطح کشور وضعیت خوبی دارد بنابراین نباید به وضعیت موجود قانع بود و تلاش‌ها برای ارتقا وضعیت 110 باید افزایش یابد.

انتهای پیام/60002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول