اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌شمالی خبر داد

تغییر زمان برگزاری جشن بهارانه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از تغییر زمان برگزاری جشن بهارانه اصحاب فرهنگ و هنر استان به مناسبت در پیش بودن سال جدید خبر داد.

تغییر زمان برگزاری جشن بهارانه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی

حسین ثابت‌قدم‌وحید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: جشن بهارانه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی در 26 اسفند امسال برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان‌شمالی بیان داشت: پیش از این قرار بود تا در 16 اسفند جشن بهارانه اصحاب فرهنگ و هنر استان خراسان‌شمالی برگزار شود که این مراسم به تاریخ دیگری موکول شد.

وی اظهار کرد: در جشن بهارانه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان‌شمالی، فعالان فرهنگی و هنرمندان رشته‌های مختلف شرکت خواهند داشت.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در بخش دیگری نسبت به ایجاد کتابخانه‌های تخصصی در برخی از سازمان‌ها اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی منابع لازم برای ایجاد کتابخانه‌های تخصصی را تامین می‌کند.

به گفته ثابت‌قدم‌وحید تاکنون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، قرارداد راه‌اندازی تعدادی کتابخانه تخصصی را امضا کرده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به در پیش بودن هفته حج بیان داشت: این اداره‌کل برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به این مناسبت آمادگی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: برای این برنامه از ظرفیت‌های خوبی که هنرمندان رشته‌های مختلف هنری وجود داشته استفاده خواهد شد.

وی گفت: البته باید از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها از سوی دستگاه متولی انجام شود و این اداره‌کل هم آمادگی‌های لازم به منظور برگزاری هر چه بهتر این برنامه را دارد.

انتهای پیام/63002/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول