اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در زنجان اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تأکید بر اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی گفت: این طرح‌ها شامل جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر می‌شود.

طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در زنجان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ارائه گزارش سرقت گوسفند به پلیس خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این گزارش پلیس برای بررسی سرقت 18 رأس گوسفند در محل مورد نظر حضور یافته و مورد را بررسی کرده‌است.

وی از اقدام به موقع پلیس برای شناسایی سارقان خبر داد و اضافه کرد: سارقان احشام مسروقه در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به اعترافات متهمان دستگیر شده اشاره کرد و گفت: دو متهم دستگیر شده سابقه اقدامات مجرمانه دارند، ضمن اینکه از آن‌ها کارت‌های شناسایی جعلی کشف شده است.

خانی پور با بیان اینکه احشام مسروقه کشف شده به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد،  از کشف بیش از 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: پلیس در مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر بسیار جدی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تأکید بر تلاش پلیس برای مبارزه با توزیع و مصرف‌کنندگان مواد مخدر ادامه داد: مقابله و پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه نباید وظیفه یک سازمان تلقی شود.

خانی‌‌پور با تأکید بر اجرای طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان گفت: طی 11 ماه گذشته با اجرای این طرح‌ها 38 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده‌است.

وی به عوارض ناشی از استعمال مواد مخدر برای زندگی فردی و اجتماعی اشاره و اضافه کرد: اعتیاد منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تأکید بر اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی گفت: این طرح‌ها شامل جمع‌آوری معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر می‌شود.

انتهای پیام/73004/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول