اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتبال ادارات گلستان

پیروزی رسانه ورزش برابر استانداری گلستان

تیم فوتبال رسانه ورزش گلستان موفق شد برابر تیم فوتبال استانداری گلستان به پیروزی برسد.

پیروزی رسانه ورزش برابر استانداری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از هفته سوم رقابت‎های لیگ فوتبال ادارات استان گلستان امروز پنج تیم در گروه ب این مسابقات در زمین شماره دو فوتبال مجموعه ورزشی آزادی گرگان به مصاف هم رفتند.

در این رقابت‎ها تیم فوتبال رسانه ورزش گلستان عصر امروز موفق شد با نتیجه یک بر صفر در یک بازی نزدیک، تیم فوتبال استانداری گلستان را از پیش رو بردارد.

تک گل این مسابقه را جواد سلطانی در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند و تیم فوتبال استانداری گلستان با وجود تسلطی که در نیمه دوم بر بازی داشت، اما نتوانست این گل را جبران کند و نتیجه را به تیم فوتبال رسانه ورزش گلستان واگذار کرد.

در دیگر رقابت‎های امروز، تیم فوتبال دانشگاه منابع طبیعی با شکستی سنگین راهی خانه شد و بازی امروز را با نتیجه هشت بر صفر به تیم فوتبال سپاه نینوا گلستان واگذار کرد.

دو تیم فوتبال برق و مخابرات نیز به نتیجه دو بر دو رضایت دادند و در بازی پایانی نیز تیم فوتبال صدا و سیمای مرکز گلستان موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم فوتبال اداره‎کل کتابخانه‎های گلستان را از پیش رو برداشت.

با کسب این نتایج تیم صدا و سیمای مرکز گلستان با 9 امتیاز و تفاضل گل بیشتر در جایگاه نخست رقابت‎ها قرار دارد و تیم فوتبال رسانه ورزش گلستان نیز با یک تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار دارد.

روز سه شنبه هفته آینده نیز بازی‎های گروه ب پیگیری خواهد شد و در نخستین بازی اداره برق به مصاف نوسازی مدارس می‎رود، هلال احمر برابر سپاه نینوا صف‎آرایی خواهد کرد، گمرک با اداره‎کل کتابخانه‎ها دیدار می‎کند و در بازی پایانی نیز دو تیم مدعی قهرمانی رسانه‎ورزش گلستان و صدا و سیمای مرکز گلستان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/83004/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول