اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم خبر داد

لغو دیدار صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر دیدار تیم‌های صبا و کارون خوزستان لغو شد.

لغو دیدار صبای قم در هفته پایانی لیگ برتر

وحید نائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دیدار تیم‌های امید صبای قم و زاگرس خوزستان قرار بود ساعت 14 امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود اما به دلیل اینکه تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص شده بود و تیم کارون در لیگ برتر می‌ماند تصمیم گرفتیم در قم بمانیم و به اهواز سفر نکنیم.

وی ادامه داد: با یک امتیازی که هفته گذشته برابر امیدهای نفت اهواز کسب کردیم و در سمت مقابل تساوی ایرانجوان بوشهر رده یازدهمی برابر مس رفسنجان، بقاء ما در لیگ برتر قطعی شد.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: فجر سپاسی شیراز به لیگ دسته اول سقوط کرده بود و تکلیف دیگر تیمی که به لیگ یک می‌رفت از بین ایرانجوان بوشهر 20 امتیازی و زاگرس خوزستان 23 امتیازی مشخص می‌شد.

نائینی با بیان اینکه نتیجه دیدار ما مقابل زاگرس خوزستان از حساسیت بالایی برای تیم ایرانجوان برخوردار بود، عنوان کرد: قرار بود بازی صبا در هفته پایانی لیگ برتر ساعت 14 امروز در ورزشگاه تختی برگزار شود اما به دلیل انصراف تیم ایران‌جوان از تقابل برابر نفت آبادان، ما نیز تصمیم گرفتیم به مصاف کارون نرویم.

وی تاکید کرد: ما برای سفر به اهواز بلیت قطار تهیه کرده بودیم اما وقتی در ایستگاه راه‌آهن قم بودیم خبر دادند تیم ایران‌جوان بوشهر در هفته آخر شرکت نمی‌کند و به همین دلیل ما نیز که می‌خواستیم نمایش جوانمردانه‌ای برابر زاگرس خوزستان ارائه دهیم با انصراف ایران‌جوان، به اهواز سفر نکردیم.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی ما برابر زاگرس خوزستان، تیم ایرانجوان باید با تفاضل گل بیش از 9 گل مقابل صنعت نفت آبادان به برد می‌رسید که ایران‌جوان اعلام کرد ما قادر به رقم زدن چنین نتیجه‌ای نیستیم.

نائینی با تاکید بر اینکه قصد داشتیم از تمام توانمان برای دیدار مقابل زاگرس خوزستان استفاده کنیم، گفت: همه نفراتمان برای دیدار زاگرس آماده بودند و با اینکه دغدغه سقوط از لیگ برتر نداشتیم می‌خواستیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و فوتبالی جوانمردانه به نمایش بگذاریم.

وی افزود: لغو دیدار امیدهای صبا و زاگرس با هماهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر انجام شده است و علاوه بر این دیدار دو مسابقه فولاد خوزستان و ملوان انزلی، فجر سپاسی شیراز و مس رفسنجان نیز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برگزار نخواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم یادآور شد: با عدم حضور ما در اهواز برای دیدار مقابل کارون خوزستان نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود کارون اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 78025/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول