اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان:

پوشش ظاهری در جامعه اسلامی زهراپسند نیست

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان بر لزوم رعایت عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: رعایت پوشش ظاهری در جامعه اسلامی زهراپسند نیست.

پوشش ظاهری در جامعه اسلامی زهراپسند نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام جواد نجفی ظهر امروز در همایش شمیم یاس نبوی که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: پوشش اسلامی حد و حدودی دارد که متاسفانه پوشش اسلامی آنطور که باید در جامعه مشاهده نمی‎شود.

وی تصریح کرد: باید معرفت و شناخت خود را نسبت به حضرت فاطمه (س) افزایش دهیم هرچه این شناخت بیشتر شود محبت به اهل‎بیت (ع) افزایش پیدا خواهد کرد و الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) در جامعه واقعی‎تر و بیشتر می‎شود.

حضرت فاطمه (س) را به درستی به جامعه بشناسانیم

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه مخاطبان این همایش از بانوان تاثیرگذار در عرصه فرهنگی و قرآنی هستند، ابراز کرد: همه باید تلاش کنیم حضرت فاطمه (س) را به درستی به جامعه بشناسانیم.

نجفی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو برای همگان به ویژه بانوان جامعه معرفی شده است، گفت: حضرت فاطمه (س) به دلیل فضایلی نظیر خدامحوری، ایثارگری، فداکاری، ساده‎زیستی، دلسوزی برای جامعه و همسایگان، همسرداری و تربیت فرزندان به عنوان الگویی موفق برای جامعه اسلامی است.

وی تأکید کرد: اگر جامعه به ویژه بانوان، حضرت زهرا (س) را الگوی عملی خود قرار دهند و در زندگی به ایشان اقتدا کنند بسیاری از مشکلات و آسیب‎های اجتماعی و خانوادگی مرتفع خواهد شد.

عفاف و حجاب حضرت فاطمه (س) برای جامعه دارای پیام است

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بخشی از اختلافات خانوادگی نشأت گرفته از مسائل مالی، عدم صبر و حوصله و فراموش شدن خدا در زندگی است، حضرت زهرا (س) در زندگی خدامحور بود در حقیقت اگر انسان‎ها در همه جا خدا را در نظر داشته باشند خیلی از مشکلات برای آنان سهل خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب حضرت فاطمه (س) برای جامعه دارای پیام است، افزود: بانوان باید رعایت عفاف و حجاب را یک اصل دینی بدانند و در برخورد با نامحرمان حد و حدود را رعایت کنند.

انتهای پیام/83001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول