اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ نقد و بررسی کتاب «جام جهانی در رومادیه» مطرح شد

تجمیع خاطرات رزمندگان اردبیلی، جذب حداکثری را به دنبال دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: از آنجایی که برای نوشتن خاطرات تک تک رزمندگان فرصت کافی وجود ندارد، بهترین راه حل تجمیع خاطرات آنها در یک مجموعه است که این روند در جذب حداکثری مخاطب نیز تأثیر بسزایی دارد.

تجمیع خاطرات رزمندگان اردبیلی، جذب حداکثری را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی واحد عصر امروز در جلسه‌ نقد و بررسی کتاب «جام جهانی در رومادیه» خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی بهرام زارعیان به قلم پری آخته که با حضور جمعی از نویسندگان اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ساماندهی چاپ کتاب، رایزنی‌هایی با حوزه هنری، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج سپاه حضرت عباس (ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته تا با تشکیل دبیرخانه بتوانیم در انتشار کتب دفاع مقدس تخصصی‌تر و کوشاتر عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌جاری 30 جلد کتاب توسط اداره‌کل حفظ آثار استان به چاپ رسیده و عرضه شده است، تصریح کرد: در حال حاضر درصدد تأمین اعتبار برای چاپ 11 جلد کتاب دیگر هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه با هدف‌گذاری‌های انجام گرفته برای سال 95 امیدواریم بتوانیم 30 تا 40 جلد کتاب را به چاپ برسانیم، گفت: توجه به کیفیت و محتوای کتاب‌های دفاع مقدس موجب می‌شود تا با برگزاری جلسات متعدد نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت را بشناسیم و بیش از پیش در جهت تولید انبوه کتاب‌های فاخر گام برداریم.

واحد قابلیت‌های نویسندگان استانی را برای روایت دریای خاطرات رزمندگان بسیار والا توصیف کرد و افزود: قلم‌فرسایی این نویسندگان در زمینه‌ ایثار و شهادت موجب تقویت بنیه‌ ملی و مذهبی آحاد جامعه شده است.

انتهای پیام/62007/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول