اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

4400 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم/8 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهیم

معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در سطح کشور بیش از چهار‌ هزار و 400 پروژه نیمه‌تمام ورزشی وجود دارد که تا این پروژه‌ها تکمیل نشود، امکان آغاز پروژه‌های جدید وجود ندارد.

4400 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم/8 هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهیم

امیررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد:‌ برای تکمیل این پروژه‌ها به 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم در حالی که کل اعتبار وزارت ورزش و جوانان سالانه 500 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارها برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام واگذاری آنها به بخش خصوصی است، تصریح کرد: بیشترین واگذاری‌ها به روش بی‌.او.تی بوده که شامل ساخت، بهره‌برداری و واگذاری پروژه‌ها بعد از تکمیل و اتمام است.

معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در استان‌های مختلف بحث واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است، گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای تکمیل 4 هزار و 400 پروژه نیمه‌تمامی که در حوزه توسعه اماکن و فضاهای ورزشی وجود دارد، اعلام کرده یا بخواهیم در این زمینه مباحثی را مطرح کنیم.

خادم وضعیت ورزش استان را از نظر مدیریتی مطلوب ولی از نظر عملکردی نیازمند توسعه و حرکت‌های جدی‌تر توصیف کرد و افزود: ورزشکاران این استان می‌توانند مدال‌های رنگارنگی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به دست آورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ‌وزارت ورزش و جوانان با حجم عظیمی از فعالیت‌ها و اقدامات روبه‌روست به طوری که توجه و رسیدگی به کار فدراسیون‌های ورزشی و 13 هزار هیئت ورزشی که وجود دارد کار سخت و دشواری است که باید به نحوی شایسته بتوانیم زمینه انجام فعالیت‌های مثبت و مناسب آنها را فراهم کنیم.

خادم اضافه کرد:‌ ما معتقدیم تکیه بر اعتبارات دولتی نمی‌تواند ورزش‌های همگانی و قهرمانی ما را از این شرایط نجات دهد و از همین رو باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران بیشتر از این استفاده کرد.

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول