اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خبر داد

شناسایی 114 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان‌شرقی/وجود 14 هزار کیلومتر راه در استان

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: در سطح استان 114 نقطه حادثه خیز را شناسایی و احصاء کرده‌ایم که در صورت تصویب اعتبارات لازم نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

شناسایی 114 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان‌شرقی/وجود 14 هزار کیلومتر راه در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، توحید اخلاقی عصر امروز در بازدید استاندار آذربایجان‌شرقی از مراکز امدادی و خدمات رسان سفرهای نوروزی استان با اشاره به هزینه‌های کلان نگهداری راه‌ها اظهار داشت: 807 نفر در امر راهداری استان به علاوه 300 نیروی ذخیره به صورت آماده باش وظیفه نگهداری از راه‌های استان را انجام می‌دهند.

اخلاقی تصریح کرد: طول کل راه‌های استان آذربایجان شرقی 14 هزار کیلومتر است که از این میزان 10 هزار کیلومتر راه روستایی و 4 هزار کیلومتر نیز جاده‌های استان و سایر راه‌ها هستند.

وی، تعداد ماشین‌آلات راهداری را 807 دستگاه عنوان کرد و گفت: 46 راهدارخانه ثابت و 20 اکیپ راهداری سیار در سطح استان فعالیت می‌کنند و هماهنگی مطلوبی بین پلیس راه، هلال‌احمر و راهداری برقرار کرده‌ایم که همه این دستگاه‌ها با وجود محدودیت‌ها با تمام توان در حال خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در سطح استان 114 نقطه حادثه خیز را شناسایی و احصاء کرده‌ایم که در صورت تصویب اعتبارات لازم نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/60002/ذ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول