اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

توریسم سلامت در سرعین جایگاه بی‌نظیری دارد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: توریسم سلامت با توجه به وجود آب‌های گرم با خواص درمانی بی‌نظیر در شهرستان سرعین جایگاه خاصی را در جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

توریسم سلامت در سرعین جایگاه بی‌نظیری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود پزشکیان عصر امروز در نشست با مسئولان سرعین اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان باید اقدامات کیفی‌تر و مطلوب‌تری در حوزه توسعه گردشگری سلامت و جذب توریسم با هدف استفاده از آب‌های گرم با خواص درمانی به وجود آید که در این زمینه به نظر می‌رسد بسیاری از ظرفیت‌های سرعین همچنان مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: سرعین بیشتر از این می‌تواند محوریت و مرکزیت توسعه گردشگری طبیعی و سلامت‌محور را به نقطه مطلوب برساند اما برخی ضعف‌ها و کاستی‌ها در حوزه زیرساخت‌ها مشکلات و دغدغه‌هایی را به وجود آورده که باید در حل آنها چاره‌اندیشی مناسب انجام شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور باید به گردشگری سلامت و توریسم درمانی بها داده شود، گفت:‌ انتظار می‌رود با همکاری مجلس و دولت ظرفیت‌های مناطقی همچون سرعین بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها برای جذب گردشگران داخلی و خارجی را شاهد باشیم.

پزشکیان افزود: سرعین توان مناسب و بضاعت بسیار زیادی را در جاذبه‌های گردشگری طبیعی، سلامت‌محور و توانمندی‌های تاریخی دارد که همه این ظرفیت‌ها می‌تواند بستر توسعه پایداری را فراهم کند.

فرماندار سرعین نیز با بیان اینکه سرعین به تنهایی قلب گردشگری ایران و توان پذیرایی از هفت میلیون گردشگر را در طول سال دارد، بیان کرد: ما در این شهر تا 20 برابر ظرفیت جمعیت ساکن پذیرای مسافران و میهمانان هستیم که این خود یک توان بی‌نظیر به شمار می‌رود.

عاطف ناصری وجود 22 دهنه آب‌های گرم را به همراه مجتمع‌های مدرن آب‌درمانی یادآور شد و اضافه کرد: ‌در ایام نوروز بخش عظیمی از گردشگران ورودی به استان اردبیل به شهر سرعین سفر کرده و از زیبایی‌های این شهر بهره‌ می‌برند.

انتهای پیام/62001/چ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول