اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جوانان هلال احمر همدان خبر داد

همه‌گیری عضویت در کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای»

معاون امور جوانان هلال احمر همدان از استقبال مسافرین نوروزی و مسئولان استانی از کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» خبر داد.

همه‌گیری عضویت در کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای»

مریم پاک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی امسال با کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» سلامت و امنیت را به طور شاخص‌تری برای مردم به ارمغان آورد، از همه‌گیری عضویت در این کمپین در سطح استان خبر داد.

وی با اشاره به گشت تیم سحاب یا سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه در سطح استان و مناطق پرجاذبه گردشگری از جمله غار علیصدر و گنجنامه از ارائه خدمت به بیش از 700 نفر از سوی این تیم‌ها سخن گفت و افزود: در یک طرح ابتکاری اعضای تیم سحاب در گشت‌زنی خود با دوچرخه‌های امدادی در سطح شهر، از آحاد مردم برای پیوستن به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» دعوت می‌کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در همین زمینه از پیوستن پلیس نامحسوس استان، جمعی از رانندگان پایانه مسافربری برون‌شهری استان، جمعی از رانندگان ترمینال اتوبوسرانی شهرستان‌های همدان، اسدآباد و کبودراهنگ، رانندگان پایانه مسافربری بین شهری شهرستان تویسرکان و ناوگان تاکسیرانی شهرستان کبودرآهنگ به این کمپین ملی خبر داد.

وی با ابراز خرسندی از توجه مسئولان استانی و شهرستانی به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» به امضای میثاق‌نامه این کمپین از سوی فرمانداران شهرستان‌ها، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، برخی از معاونان استاندار همدان و مدیرکل مدیریت بحران این استانداری و نمایندگان جامعه ورزشی استان اشاره کرد.

پاک‌بین با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تا به امروز حدود 40 هزار مسافر به پایگاه‌های ثابت و سیار واحدهای امور جوانان شعب 9گانه هلال احمر در سراسر استان مراجعه کرده‌اند، خاطر نشان کرد: جوانان مستقر در هر پایگاه، از مسافران نیز برای پیوستن به این کمپین دعوت می‌کنند که شاهد استقبال مسافرین نوروزی از این طرح ملی هستیم.

وی با اشاره به اینکه عدم سرعت و سبقت غیر مجاز و رانندگی نکردن در جاده‌ها با حالت خستگی و خواب‎آلودگی سه نکته مهم در میثاق‌نامه کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» است ابراز امیدواری کرد با استقبال از این کمپین شاهد کاهش میزان سوانح رانندگی در جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام/89034/چ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول