اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود خبر داد

اجرای 96 طرح امداد و نجات نوروزی در بادرود

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود از اجرای 96 طرح نوروزی امداد و نجات جاده‌ای در ایام تعطیلات خبر داد.

اجرای 96 طرح امداد و نجات نوروزی در بادرود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی کفاشی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ 26 اسفند ماه 94 تا 14 فروردین امسال، تعداد 95 طرح امداد و نجات جاده‌ای توسط این گروه امدادی پوشش داده‌ شده است.

وی افزود: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در محل میدان الغدیر بادرود و همچنین برپایی چادر موقت در محل عوارضی اتوبان و استان مقدس آقا علی عباس انجام شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود از برپایی چادر راهنمای مسافرین از تاریخ 6 فروردین با مسئولیت شورای شهر و شهرداری بادرود و همکاری این جمعیت، در میدان الغدیر تا پایان روز 13 فروردین‌ ماه خبر داد.

وی در بخش امداد و نجات جاده‌ای از 23 مورد تصادف اعم از تصادف و واژگونی خبر داد و اظهار کرد: که این پوشش نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است و تعداد حادثه دیدگان نوروز امسال را در حدود  75 نفر و تعداد مصدومان را 59 نفر اعلام کرد.

کفاشی گفت: تعداد اعزام به بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان، خاتم‌الانبیا نطنز، اردستان و فاطمیه بادرود از پایگاه در مجموع  24 نفر بوده است که 19 نفر به‌صورت سرپایی معالجه شده‌اند.

وی خدمات مناسبتی و مراجعه حضوری به پایگاه امداد و نجات را 580 نفر ذکر و : در بخش طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و طرح راهنمایی مسافرین نوروزی که با همکاری ویژه شورای شهر و شهرداری انجام گرفت، تعداد مراجعه‌کنندگان به هر دو چادر مذکور را مجموعاً 5 هزار و 600 نفر اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز گفت: تعداد مراجعین به خیمه نماز 312 نفر بوده است و همچنین در طرح‌های ویژه کودک و نوجوان تعداد مراجعین به چادر دوستدار کودک 150 نفر را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: 16 هزار و 480 نقشه و بروشور و سایر اقلام توزیعی بین مسافران پخش‌شده است و همچنین در امامزاده آقا علی عباس (ع) کنترل فشار و قند خون 500 مسافر در 2 نوبت انجام شد.

کفاشی به برپایی ایستگاه‌های صلواتی از طرف نیروهای امدادی با توزیع آب جوش و خنک نیز اشاره کرد؛ و از پوشش امدادی مسابقات چهارجانبه ورزشگاه شهید فیروزی به مدت 2 روز نیز خبر داد.

وی در پایان، آمار مراجعین به هلال‌احمر بادرود را نسبت به سال گذشته با افزایش حدود 40 درصدی عنوان کرد.

انتهای پیام/63025/و40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول