اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پارس‌آباد:

سپاه و بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی کمر همت بسته‌اند

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد گفت: سپاه و بسیج در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی کمر همت بسته و آستین بالا زده‌اند.

سپاه و بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی کمر همت بسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاهی عصر امروز در جلسه مسئولان بسیج سازندگی در پارس‌آباد اظهار کرد: سپاه و بسیج به عنوان مولود انقلاب بعد از حضور موفق در عرصه‌های دفاعی و سازندگی این بار در عرصه اقتصادی نیز در تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تلاش واقعی را آغاز کرده است.

وی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی را توجه به توانمندی‌های داخلی با تولید متکثر محصولات در عرصه‌های مختلف بیان کرد و گفت:‌ زمانی می‌توان از تحقق اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورد که تولید با بهره‌وری بالا مد نظر و مورد توجه واقعی باشد.

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه در این شهرستان به همت بسیج سازندگی 30 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است، تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات بستر اشتغال 200 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه پرورش شترمرغ، بوقلمون، ماکیان، زنبور عسل، دام و فرآورده‌های لبنی فراهم شده است.

شاهی افزود: ما تا زمانی که روی پای خودمان نایستیم و نتوانیم زمینه‌های تولید داخلی را تقویت و توسعه بدهیم، قطعاً آسیب‌پذیریمان در برابر تهدیدهای نظام بیگانه بیش از گذشته ظاهر می‌شود.

وی بیان کرد: ‌در سال جدید قطعاً رقم پرداخت تسهیلات بیشتر از سال گذشته است و ما این را در اقدام و عمل واقعی نمایان می‌کنیم.

انتهای پیام/62003/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول