اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرج:

رفع تصرف از اراضی استان البرز به ارزش 550 میلیارد تومان

دادستان کرج از رفع تصرف از اراضی استان البرز به ارزش 550 میلیارد تومان خبر داد.

رفع تصرف از اراضی استان البرز به ارزش 550 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، حاجی رضا شاکرمی با اشاره به اینکه در سال 94به میزان 4 میلیون مترمربع از اراضی ملی و حریم و بستر رودخانه‌ها در استان البرز به ارزش تقریبی 550 میلیارد تومان رفع تصرف شده است،‌گفت:  با تلاش‌های انجام شده کسی جرات تصرف در اراضی ملی یا تغییر کاربری را ندارد.

وی تأکید کرد: در ایام تعطیلات عید امسال یک هکتار زمین توسط سودجویان تصرف شده بود که بلافاصله رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج بخش دیگر اقدامات دستگاه قضایی را احیای حقوق عامه عنوان کرد که در سال جدید نیز با جدیت پیگیری خواهد شد و گفت: در یک مورد شخصی در بام کرج با استفاده از اسناد جعلی اقدام به تصرف زمین کرده بود و حتی به ماموران اداره امور آب و فاضلاب اجازه کنترل منبع آب موجود در منطقه را نمی‌داد که با ورود دستگاه قضایی، به این تخلف به سرعت رسیدگی و رفع تصرف شد.

*مقابله جدی دادستانی با دور دور خودروها

وی همچنین از توقیف بیش از 100 خودرو که اقدام به دور دور می‌کردند خبر داد و عنوان کرد: یکی از میادین شهر کرج به میدان دور دور مشهور بود ولی اکنون با پیگیری‌های دادگستری این مشکل حل شده است؛ خودروهایی که برای عابرین ایجاد مزاحمت کنند یا حجاب شرعی را رعایت نکنند با دستور دادستانی توقیف خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج کاهش جمعیت کیفری استان را از اقدامات مهم دادگستری استان برشمرد و گفت: این اتفاق با تاکید رئیس کل دادگستری استان رخ داده که با شرایط مهیا شده، رتبه 5 کشور را در زمینه کاهش جمعیت کیفری داریم.

انتهای پیام/2302/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول