اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی فرمانداری خلخال:

تمدید مهلت ثبت‌نام در سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل

مسئول روابط عمومی فرمانداری خلخال گفت: مهلت ثبت‌نام در سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل برای حضور بیشتر علاقمندان تا 20 اردیبهشت تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمدالله نقیب صبح امروز در نشست با خبرنگاران و تنی چند از اعضای روابط عمومی ادارات شهرستان خلخال اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل تمدید شده است.

وی از استقبال روابط عمومی ادارات شهرستان و اصحاب فکر و اندیشه در خلخال از طرح سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل خبر داد و گفت: این مهلت تا 20 اردیبهشت ماه از سوی دبیرخانه سمپوزیوم در روابط عمومی استانداری اردبیل در سال‌جاری تمدید شد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری خلخال افزود: علاقمندان برای شرکت در این سمپوزیوم با تکمیل فرم ثبت‌نام اقدام و جهت اطلاعات بیشتر‌ می‌توانند به سایت فرمانداری خلخال و وب سایت استانداری اردبیل به آدرس www.khalkhal.ostan-ar.ir و www.ostan-ar.ir مراجعه کنند.

نقیب از همکاری روابط عمومی‌های فعال در شهرستان خلخال تقدیر کرد و ادامه داد: روابط‌ عمومی ادارات شهرستان باید نقش تاثیرگذار خود را در خدمت‌رسانی به مردم ایفا کنند.

انتهای پیام/62008/ب10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول