اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم شهرداری اردبیل:

خیبر خرم‌آباد برای تساوی به اردبیل آمده بود

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: تیم خیبر خرم‌آباد برای کسب تساوی به اردبیل آمده بود که به این هدف خود نیز رسید.

خیبر خرم‌آباد برای تساوی به اردبیل آمده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد شیخ‌لاری عصر امروز در نشست مطبوعاتی بعد از بازی تیم شهرداری مقابل خیبر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: ما بازی خوبی را در هر دو نیمه به نمایش گذاشتیم به طوریکه در نیمه اول باد علیه ما بود و در نیمه دوم با فروکش کردن باد تیم ما به مراتب بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما نمی‌خواهم تساوی را به حساب باد بگذارم.

وی تصریح کرد: در دو سه هفته اخیر تیم ما بازی روان، خوب و محکمی را انجام داده و توانسته‌ایم مهره‌های اصلی تیممان را از لحاظ جسمانی ارتقا بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل مدعی شد: ‌حریف خرم‌آبادی ما برای کسب تساوی به اردبیل آمده بود که به این کار نیز موفق شد و در مجموع شانس با ما یار نبود که برد خانگی را به دست آوریم.

شیخ‌لاری گفت: من از بازیکنانم رضایت قلبی دارم چرا که با جرأت تمام بازی کردند و قطعاً در هفته‌های آینده بهتر از این نیز ظاهر می‌شویم.

عذرخواهی شیخ‌لاری از خبرنگاران

سرمربی سرخپوشان اردبیلی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به خاطر حاضر نشدن در مصاحبه مطبوعاتی بازی خانگی قبلی شهرداری اردبیل مقابل حریفش عذرخواهی کرد و افزود: خبرنگاران کار سختی را انجام می‌دهند و در هفته‌های اخیر دلگرمی خوبی را در حمایت از تیم شهرداری در بین هواداران به وجود آوردند که جا دارد از تلاش‌های آنها قدردانی کنم.

وی در مورد تعویض شهبازی به جای پیمان رنجبری بیان کرد: پیمان رنجبری به خاطر مصدومیتی که داشت در نیمه دوم تعویض شد و بنده می‌دانستم که شهبازی بازیکنی که باید به زمین می‌رفت به دلیل عمل جراحی با اضافه وزن روبه‌رو شده و آن‌گونه که انتظار می‌رفت، بازی خوبی را انجام نداد.

شیخ‌لاری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در سیستمی که بازی می‌کنیم در برخی از نقاط زمین با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم که این مسئله کار ما را در تعویض‌ها سخت می‌کند و به نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی پیمان رنجبری کار ما را دشوار کرده است.

وی در مورد ترک شیروند بازیکن تیم شهرداری اردبیل از اردوی این تیم ادامه داد: ما سعی کردیم این بازیکن را حفظ کنیم و حتی به خاطر جوان بودن برخی از کارهای او را نادیده گرفتیم اما متأسفانه هفته گذشته بعد از تعویض از رختکن بیرون رفته و اردوی تیم را ترک کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: ما اگر می‌خواهیم اصول و قاعده نظم تیم را حفظ کنیم، باید اعلام کنیم که دیگر به چنین بازیکنی در تیم شهرداری نیاز نداریم.

انتهای پیام/62001/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول