اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:

فضاهای بلااستفاده مدارس در روستاها شناسایی شوند

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان گفت: در مدارس روستاها فضای مازاد نداریم، اما ممکن است برخی از فضاها بلااستفاده بماند که باید آنها را شناسایی و شناسنامه‌دار کرده‌ تا تجهیز صورت گیرد.

فضاهای بلااستفاده مدارس در روستاها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به مشکلات پرداختی بهای آب، برق و گاز در برخی از مدارس ناحیه یک همدان، اظهار کرد: طی برگزاری جلساتی با مسئولان شرکت آب، برق و گاز نسبت به همکاری آنها در مساعدت برای پرداخت بهای انرژی در مدارس صحبت‎هایی شده است.

وی با اهمیت به آموزش رابطان انرژی در مدارس، گفت: این اقدام 50 درصد صرفه‌جویی انرژی را به همراه دارد.

معاون اداره پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با اشاره به بررسی ارائه راهکارهای صدور مجوز برای تجهیز فضای مازاد مدارس در روستاها، گفت: ما در مدارس روستاها فضای مازاد نداریم اما ممکن است برخی از فضاها بلااستفاده بماند که باید آنها را شناسایی و شناسنامه‌دار کرده‌ تا تجهیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدرسه دیباج بیش از 40 سال قدمت دارد و لوله‌های آب این هنرستان فرسوده شده که باعث نشتی آب می‌شود، خواستار رفع این مشکل شد.

بهمن پارسا رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان نیز در این خصوص اظهار کرد: از آنجا که مدت زمان طولانی در این مدرسه آب هدر می‌رفت اما با تغییر مدیریت رفع این مشکل به جدیت پیگیری شد و از هفته پیش مشکل این هنرستان رفع شده است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز با اشاره به مشکل پرداخت قبوض آب، برق و گاز اظهار کرد: تعرفه‌‌ها در سراسر کشور تعیین می‌شود و شرکت‌ها نمی‌توانند هیچگونه تخفیفی را برای ما در نظر بگیرند.

امین اسدبیگی در پایان سخنانش افزود: شرکت‌های آب، برق و گاز در راستای کمک به آموزش و پرورش توانسته‌اند بدهی‌ها را تقسیط کنند.

انتهای پیام/89026/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول