اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

آب منطقه «صلاح‌الدین‌کلا» نوشهر زیرپوشش آبفار قرار گرفت

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه آب منطقه «صلاح‌الدین‌کلا» نیز در اختیار اداره آب و فاضلاب روستایی استان قرار گرفت، گفت: با نصب دستگاه کُلرزنی، مشکلات در این حوزه نیز برطرف شد.

آب منطقه «صلاح‌الدین‌کلا» نوشهر زیرپوشش آبفار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی شادمان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تصادفات و کشته و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان در محور نوشهر ـ رویان، اظهار کرد: با توجه به تصادفاتی که در سال‌های گذشته و حتی ایام تعطیلات نوروزی در محور نوشهر ـ رویان اتفاق افتاد و با بررسی‌های انجام‌شده به این نتیجه رسیدیم که حتماً باید دوربرگردان‌های استاندارد و متناسب با دیگر نقاط استان که بار این‌ گونه حوادث را کم کرده است، احداث شود.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره‌کل راه و شهرسازی و پلیس راهور استان، از روز گذشته جانمایی محل احداث دوربرگردان در محور نوشهر ـ رویان مشخص شد.

فرماندار نوشهر بیان کرد: عملیات احداث این دوربرگردان در روبه‌روی پارک سی‌سنگان که موقعیت مناسبی دارد و هزینه سنگینی هم ندارد، آغاز شد و مهم این است که یک دوربرگردان مناسب و استاندارد به‌صورت میدانی ایجاد می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: زمان‌بندی برای اتمام این پروژه دو ماه اعلام شد اما به‌نظر یک ماه برای اتمام کار کافی است ولی به هر جهت باید در ادامه شرایط کار را دید.

شادمان با بیان اینکه با ایجاد این دوربرگردان ‌حداقل سه بریدگی خطرناک در همان مسیر سی‌سنگان بسته می‌شود، اضافه کرد: دو دوربرگردان دیگر هم زده می‌شود که با این کار حداقل هفت نقطه دیگر بریدگی خطرناک و منجر به خطرات جانی است نیز بسته می‌شود.

وی ادامه داد: درباره کمربندی نوشهر به چالوس نیز معتقد هستیم در منطقه «کردیکلا» باید زیرگذر زده شود که البته کار کارشناسی آن هم انجام شد و به‌زودی آغاز می‌شود که با احداث این زیرگذر، بریدگی حادثه‌ساز این مسیر نیز بسته می‌شود.

فرماندار نوشهر درباره وجود تابلوهای تبلیغاتی متعدد کنار جاده که در بیشتر نقاط محور نوشهر ـ رویان دیده می‌شود، بیان کرد: دراین‌باره با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران صحبت شد و تصمیم بر این شد تا این تابلوها که یک مبلمان ناموزونی را در مسیر ایجاد کرده‌اند و روح و روان انسان را دچار آزردگی می‌کند در مدت زمان کوتاهی جمع‌آوری شوند.

این مسئول درباره راه دسترسی به شهرک صنعتی آبندانک، خاطرنشان کرد: اعتبار سال 93 آمده بود اما جذب نشده ولی اعتبار امسال محقق شد و به پیمانکار اعلام کردیم کار را شروع کند.

شادمان در پایان به کمبود آب‌ شرب شهر کجور نیز اشاره کرد و گفت: آب در این منطقه در ساعاتی از شب قطع می‌شد که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وارد کردن آب به‌طور متناوب علت این مشکل بود که با تمهیدات اندیشیده شده دیگر مشکل قطع آب به‌وجود نیامد و آب شرب «صلاح‌الدین‌کلا» نیز در اختیار آب روستایی قرار گرفت و با نصب دستگاه کُلرزنی، مشکلات در این حوزه نیز برطرف شد.

انتهای پیام/86019/ک40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول