اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای 4 حوزه انتخابیه در مرحله دوم اعلام شد

کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی، اسامی کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات مرحله دوم مجلس دهم در استان را اعلام کرد.

کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان برای انتخابات مجلس در آذربایجان‌شرقی

تراب محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اهداف و برنامه‌های اصولگرایان مبنی بر تعالی اهداف اقتصادی و رونق اقتصادی بوده و عدالت اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

وی مبارزه با اشرافی‌گری، برقراری عدالت و مقابله با تبعیض و رانت را از برنامه‌های مهم اصولگرایان اعلام و تصریح کرد: مدیریت جهادی برای نفی اشرافیت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

محمدی با اشاره به معیارهای مدنظر شورای اصولگرایان استان برای قرار گرفتن نفرات در این لیست اظهار داشت: علاوه بر معیارهای مطرح اولیه در قانون چون «التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه»، از میان این افراد کسانی را که این اعتقاد و التزام را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده و سربلند بیرون آمده‌اند، در کنار کارآمدی انتخاب و معرفی می‌کنیم.

وی گفت: مهم‌ترین اهداف جبهه اصولگرایان این بوده که همه اصولگرایان باید منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح داده، پیرو ولایت فقیه و فدایی انقلاب و نظام باشند و به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی متعهد بوده و در این زمینه این معیارها مورد بررسی قرار گرفته است.

محمدی اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های کاندیداهای اصولگرایی خدمت‌گذار ملت بودن، کمک به محرومین و مستضعفین، دنبال اشرافیت و تجمل‌گرایی نبودن، به دنبال منافع خود نبودن، ‌مؤمن به انقلاب و مکتب امام و رهبری و شهدا بودن، ساده زیستن، استکبارستیزی، شجاع، عاقل، بصیر، مجاهد و انقلابی، خلاق و کارآمد بودن است و نیز باید کاندیداهای اصولگرایی دارای ظرفیت ایجاد تحول در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی، پیگیر حقوق اساسی مردم، مبارزه با فساد، انحراف و کج‌روی را مد نظر داشته باشند.

وی لیست اصولگرایان در حوزه‌های انتخابیه استان آذربایجان‌شرقی را که انتخابات مجلس دهم به مرحله دوم کشیده شده است را به شرح زیر اعلام کرد:

**در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو

محمدحسین فرهنگی، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی و محمداسماعیل سعیدی

*حوزه انتخابیه اهر و هریس

مهدی حسینیان

*حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر

محمدعلی حسین‌زاده

*حوزه انتخابیه شبستر

علی علیلو

محمدی همچنین خاطرنشان کرد: اصولگرایان در حوزه‌های انتخابیه سراب و مهربان و مرند و جلفا از کاندیدای حمایت نمی‌کنند.

لازم به یادآوری است، اصولگرایان در مرحله اول انتخابات مجلس دهم نیز از هیچ کاندیدایی در حوزه‌های انتخابیه مرند و سراب حمایت نکرده بودند.

گزارش فارس حاکی است، 6 حوزه انتخابیه و 11 شهرستان استان آذربایجان‌شرقی، درگیر اجرای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

یک هزار و 855 شعبه به گفته مسئولان برای انتخابات مجلس دهم در آذربایجان‌شرقی در نظر گرفته شده است که از این تعداد، یک‌هزار و 66 شعبه ثابت و 255 شعبه سیار هستند.

انتهای پیام/60002/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول