اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

توجه به رویدادهای ویژه شهرستان‌ها برای جذب گردشگر با محوریت تبریز 2018

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی بر لزوم توجه به رویدادهای ویژه شهرستان‌ها برای جذب گردشگر با محوریت تبریز 2018 تاکید کرد.

توجه به رویدادهای ویژه شهرستان‌ها برای جذب گردشگر با محوریت تبریز 2018

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزین حق‌‌پرست ظهر امروز در نشست رؤسا و مسئولان میراث فرهنگی شهرستان‌ها، بر لزوم توجه به اتفاقات و رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری شهرستان‌ها از جمله آیین‌های محلی به منظور جذب گردشگر در راستای انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 تأکید شد.

وی گفت: جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌ها از محورهای مهم و ضروری در جذب گردشگر با محوریت تبریز 2018 محسوب می‌شود و در این زمینه باید تمام ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، هنری و طبیعی استان مورد توجه قرار گیرد.

حق‌پرست افزود: توسعه اقتصادی استان با تأکید بر تبریز 2018 در سطح ملی و منطقه‌ای، منوط به نحوه جذب گردشگران از یک سو و هنر استقبال و میزبانی از آنها از سوی دیگر دارد.

وی با تأکید بر نقش کلیدی شهرستان‌ها در ارتقای جایگاه گردشگری استان، از شهرستان‌های مراغه، جلفا و اسکو به عنوان مقاصد محورهای مهم گردشگرپذیر نام برد و افزود: استقبال کم‌نظیر گردشگران در ایام نوروز از این شهرستان‌ها، حاکی از توان بالای گردشگری آنها دارد.

حق‌پرست همچنین بر جلب مشارکت‌های مردمی در حوزه مرمت و سرمایه‌گذاری تأکید و انجام اینگونه اقدامات را زمینه‌ساز پویایی و پایایی صنعت گردشگری استان عنوان کرد.

وی با اذعان به اهمیت نحوه صحیح و اصولی تعامل با سرمایه‌گذاران، ارتقای فرهنگ عمومی در حوزه گردشگری را از اولویت‌های عملکردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی دانست.

در این نشست رؤسا و مسئولان میراث فرهنگی شهرستان‌ها پیشنهادات خود را برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مرمتی و زیرساخت‌های گردشگری ارائه کردند.

انتهای پیام/60002/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول