اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت آذربایجان‌شرقی خبر داد

کشف 2.5 میلیون نخ سیگار و 600 هزار عدد لوازم آرایشی در آذربایجان‌شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از کشف 2.5 میلیون نخ سیگار قاچاق و 600 هزار عدد انواع لوازم آرایشی در استان خبر داد.

کشف 2.5 میلیون نخ سیگار و 600 هزار عدد لوازم آرایشی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، اسماعیل عطاپور اظهار داشت: در طول سال 94 بازرسان این سازمان ضمن انجام 12 هزار و 393 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق در قالب بازرسی‌های موردی و گشت‌های مشترک از بنگاه‌های اقتصادی استان برای 634 واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

وی ادامه داد: در طول این بازرسی‌ها مقادیر متنابهی کالای قاچاق از جمله 2.5 میلیون نخ سیگار، بیش از 600 هزار عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بیش از 12هزار عدد لوازم‌التحریر، نزدیک به 3 هزار کیلو انواع میوه و مرکبات قاچاق، بیش از 4 هزار و 200 دستگاه انواع قطعات کامپیوتر و گوشی تلفن همراه، مقادیر زیادی مواد غذایی، شیرینی و شکلات، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی کشف و ضبط شد.

عطاپور ضمن اعلام تداوم و تشدید اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از عرضه کالای اظهار داشت: تمام بنگاه‌های اقتصادی استان نسبت به عرضه و فروش کالاهای تولید داخل با هدف رونق گرفتن صنایع بومی و بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال کشور و منطقه اهتمام داشته و در خصوص خرید و فروش، حمل و نقل و نگهداری اقلام قاچاق در سطح عرضه حساسیت ویژه‌ای اعمال کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش و شکایت خود را در خصوص مراکز دپو یا مرکز عرضه کالاهای قاچاق از طریق شماره تماس 124 به ستاد خبری سازمان برای رسیدگی، اعلام کنند.

انتهای پیام/60002/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول