اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تاکید کرد

تمهیدات نیروی انتظامی برای دور دوم انتخابات زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از فراهم شدن امکانات برای برگزاری انتخابات پیش رو خبر داد و گفت: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برگزاری انتخابات پیش‌بینی کرده است.

تمهیدات نیروی انتظامی برای دور دوم انتخابات زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی، ایرج خانی‌پور در جلسه توجیه انتخاباتی کارکنان این فرماندهی با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از مهم‌ترین ماموریت های پلیس محسوب می‌شود، اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های مهم مشارکت سیاسی مردم به شمار می‌رود.
وی شرکت در انتخابات را یکی از کم هزینه‌ترین راه‌کارهای مشارکت سیاسی مردم اعلام و اضافه کرد: فراهم کردن امکانات مشارکت برای مردم یکی از ضرورت‌ها است.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تامین امنیت انتخابات را از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان همه برنامه‌ریزی‌های لازم را در این حوزه انجام داده است.
خانی‌پور با تاکید بر اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای عمومی جامعه ادامه داد: همه شرایط برای برگزاری انتخابات با حداکثر مشارکت عمومی فراهم شده است.
وی انتخابات را نماد مردمسالاری دینی در جامعه اسلامی اعلام و تاکید کرد: مردم فهیم و شریف زنجان به مانند دور نخست انتخابات خود را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده می‌کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تاکید بر تعامل و همکاری موجود بین مردم و نیروی انتظامی افزود: جا دارد از همراهی مردم نجیب زنجان در دور نخست انتخابات تقدیر شود.
خانی‌پور ابراز امیدواری کرد، مشارکت و همراهی مردم با نیروی انتظامی در همه امور ادامه یابد.

انتهای پیام/73004/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول