اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فعالیت «زنان دیوار» ممنوع شد

افزایش تدابیر امنیتی در مسجدالاقصی

درپی رسیدن تعطیلات عید پاک و حضور یهودیان در مسجدالاقصی، تدابیر امنیتی در شهر قدس افزایش یافته و همچنین فعالیت گروه «زنان دیوار» ممنوع شده است.

افزایش تدابیر امنیتی در مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پلیس رژیم صهیونیستی در ایام تعطیلات عید پاک یهودیان، امروز (یکشنبه) تدابیر امنیتی را در شهر قدس بطرز بی‌سابقه‌ای افزایش داد.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» پلیس اعلام کرد که بازدیدکنندگان صهیونیست فقط می‌توانند تا ساعت یازده صبح امروز در محوطه مسجدالاقصی حضور پیدا کنند.

گفته می‌شود که پلیس صهیونیستی تشدید تدابیر امنیتی را درپی هراس از هرگونه ناآرامی و خشونتی میان فلسطینیان و یهودیانی که برای حضور در مسجدالاقصی آمده‌اند، بیان کرد.

تا کنون پنج صهیونیست به دلیل ایجاد ناامنی و ناآرامی در محوطه مسجدالاقصی دستگیر شده‌اند. حدود 3500 افسر پلیس طی ایام تعطیلات در سراسر شهر قدس به گشت‌زنی مشغول شده و چهره این شهر را کاملا امنیتی و جنگی کرده‌اند.

نیروهای امنیتی صهیونیستی همچنین اعلام کردند که از فعالیت گروه فمینیستی «زنان دیوار» در مسجدالاقصی و در ایام تعطیلات عید پاک جلوگیری می‌کند.

زنان دیوار گروه چندفرقه‌ای فمینیستی مستقر در اراضی اشغالی هستند که هدف خود را دفاع از حق زنان اسرائیلی برای دعا کردن در دیوار غربی اعلام کرده اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول