اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خبر داد

برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی کشور در همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: 480 دانشجوی حاضر در «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی کشور» که در همدان برگزار خواهد شد سفیران معرفی استان هستند.

برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد‌ابراهیم الهی‌تبار ظهر امروز در جلسه هماهنگی آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی کشور با حضور رئیس دانشگاه بوعلی و جمعی از مسئولان مرتبط با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان، اظهار کرد: برگزاری این مراسم فرصت خوبی برای معرفی استان است.

وی با تأکید بر اینکه میهمانان حاضر در این مراسم سفیران خوبی در معرفی ایران و به ویژه استان همدان هستند، گفت: همه دستگاه‌های مرتبط در استان باید دانشگاه بوعلی سینا را در برگزاری هرچه بهتر این مراسم یاری کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: پایان خوب و خاطره‎انگیز برای دانشجویان غیر ایرانی هدف وزارت علوم از برگزاری این مراسم است و ما نیز باید از این فرصت ویژه در معرفی ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

این مسئول خواستار در نظر گرفتن راهنمای گردشگری برای 480 دانشجوی غیر ایرانی در این مراسم شد و تصریح کرد: برای معرفی اماکن تاریخی و دیدنی استان باید راهنمایان گردشگری، این دانشجویان را در بازدید‌ها همراهی کنند.

الهی‌تبار ادامه داد: فرمانداری‌های شهرستا‌ن‎های همدان، بهار و کبودراهنگ و میراث فرهنگی و شهرداری این مناطق و لاله‌جین در برگزاری این مراسم و بازدید‌ها درگیر هستند.

مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری همدان نیز در این جلسه برگزاری این مراسم را در استان بسیار تأثیرگذار دانست و بیان کرد: این مراسم فرصتی در معرفی استان و توسعه گردشگری استان است.

مهرداد نادری‌فر خاطرنشان کرد: در برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان غیر ایرانی کشور باید سعی بر ایجاد و حفظ ارتباط با دانشجویان غیر ایرانی و سفیران باشیم.

وی یادآور شد: دانشجویان و سفیران کشورها در این مراسم سفیران فرهنگی در معرفی استان به کشور‌های خود هستند و برگزاری خوب و به یادماندنی این مراسم در معرفی بیشتر استان در دنیا موثر است.

انتهای پیام/89039/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول