اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ایجرود:

90 درصد از راه‌های روستایی ایجرود آسفالت است

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ایجرود از وجود 370 کیلومتر راه روستایی در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: 90 درصد از راه‌های روستایی ایجرود آسفالت است.

90 درصد از راه‌های روستایی ایجرود آسفالت است

بلال نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با وجود 370 راه روستایی در شهرستان ایجرود 90 درصد از این محورها آسفالت شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت در محورهایی دارای مشکل عنوان کرد: 8.6 درصد از محورهای مواصلاتی استان زنجان در شهرستان ایجرود است که خوشبختانه وضعیت محورهای این شهرستان مطلوب است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ایجرود بابیان اینکه راه‌های روستاهای دارای بیش از 50 خانوار در شهرستان ایجرود آسفالته است، گفت: هیچ روستای بیش از 50 خانوار در این شهرستان بدون آسفالت نیست.

وی با اشاره به آسفالت یکی از راه‌های شهرستان ایجرود در 15 سال گذشته عنوان کرد: این راه نیاز شدید به عملیات اسفالت دارد که با تأمین اعتبارات در راستای اجرای عملیات روکش آسفالت این روستا اقداماتی انجام می‌گیرد.  

نظری بابیان اینکه وضعیت محور اصلی شهرستان ایجرود مطلوب است، گفت: روستاهای «اوغول بیک»، «جوقین» و «شیوه» نیاز به اصلاح و بازسازی دارند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان ایجرود افزایش یافته است، گفت: پروژه احداث فرهنگسرای ایجرود با 15 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه احداث فرهنگسرای شهرستان ایجرود در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی بسیار مؤثر واقع می‌شود، گفت: اعتبارات موردنیاز برای احداث این فرهنگسرا تأمین می‌شود.

وی بابیان اینکه در سال گذشته 30 کیلومتر از محور اصلی شهرستان ایجرود را روکش آسفالت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با تأمین اعتبارات در سال 95 نیز پروژه روکش محور اصلی این شهرستان ادامه می‌یابد.

نظری از نصب علائم و برطرف کردن نقاط پرحادثه در محورهای اصلی، فرعی و روستایی خبر داد و گفت: با آشکارسازی نقاط پرحادثه و نصب علائم در راستای کاهش خطرات احتمالی در بسیاری از محورهای این شهرستان اقداماتی انجام شده است.

انتهای پیام/73006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول