اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا - ازبکستان

میری در دوضرب دسته ۷۷ کیلو اوت کرد

نماینده دسته ۷۷ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان با انداختن وزنه‌هایش در حرکت دو ضرب رقابت‌های قهرمانی آسیا اوت کرد.

میری در دوضرب دسته ۷۷ کیلو اوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی از یکشنبه در شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است که تیم ملی وزنه‌برداری ایران در دسته‌های 56، 62 و 69 کیلوگرم نماینده‌ای نداشت و رقابت برای نمایندگان کشورمان از امروز (چهارشنبه، 8 اردیبهشت) با حضور علی میری روی تخته دسته 77 کیلوگرم این دوره از مسابقات استارت خورد.

میری در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه 146 کیلوگرمی را مهار کرد. وی برای حرکت دوم وزنه 151 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در مهار این وزنه هم موفق بود. میری برای سومین و آخرین حرکت یک‌ضربش وزنه 155 کیلوگرمی را انتخاب کرد، اما در مهار این وزنه ناکام بود که با همان 125 کیلو در جایگاه پنجم این دسته ایستاد.

لی‌دانگ فنگ از چین و چیناوونگ از تایلند با مهار وزنه‌های 160 و 158 کیلوگرمی مدال‌های طلا و نقره حرکت یک ضرب را در این دسته به خود اختصاص دادند. مدال برنز هم به شی ژیونگ از چین با 157 کیلوگرم رسید.

میری در حرکت دوضرب سه بار در مهار وزنه 180 کیلوگرمی ناکام ماند تا از گردونه مسابقات کنار برود.

علی میری دومین حضور خود را در رده سنی بزرگسالان در این مسابقات تجربه می‌کند. وی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2015 در لهستان (با کسب مدال نقره یک ضرب و طلای دوضرب) صاحب مدال نقره مجموع شد و در رقابت‌های سال گذشته قهرمانی آسیا در تایلند نیز با 152 کیلوگرم در یک ضرب و 178 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 330 کیلوگرم هفتم شده بود.

وی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور که سال گذشته در شوشتر برگزار شد در حرکت یک ضرب 154 کیلوگرم و در دو ضرب نیز وزنه 184 کیلوگرمی را بالای سر برده بود. میری رکورد ورودی 341 کیلوگرم را در استارت لیست مسابقات ثبت کرده بود.

* رده بندی نفرات برتر حرکات یک‌ضرب دسته 77 کیلوگرم به شرح زیر است:

1- لی‌دانگ فنگ (چین): 160 کیلوگرم
2- چیناوونگ (تایلند): 158 کیلوگرم
3- شی ژیونگ (چین): 157 کیلوگرم

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول