اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال:

تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و خرید کالاهای تولید داخل است که می‌تواند رشد اقتصادی در جامعه را افزایش دهد.

تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر، جشن تجلیل از کارگران نمونه و بسیجی با حضور بیش از 80 نفر از کارگران قسمت‌های مختلف کارخانه نئوپان و کارگران سایر واحدهای صنعتی و تولیدی شهر خلخال در سالن اجتماعات خلخال برگزار شد.

در این مراسم به همت بسیج اصناف و کارگری و کارخانه نئوپان خلخال از پنج نفر از کارگران نمونه و بسیجی پایگاه ولایت فقیه کارخانه نئوپان خلخال تجلیل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در این مراسم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: اگر رهبر انقلاب حرف از اقدام و عمل می‌زنند، نشانگر آن است که در سال‌های گذشته هیچ اقدامی از سوی مسئولان و دست‌اندرکاران در تمامی حوزه‌ها انجام نشده و ضرورت این شعار مسئولان را به تلاش مجدانه و عملی دعوت می‌کند.

حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی با تجلیل از مقام کارگر و تقدیر از کارگران شهرستان خلخال تصریح کرد: اهمیت شغل کارگر از آن روست که پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) مقام کارگر را ستوده و بر دستان آن بوسه زده است.

وی با تبریک هفته عقیدتی، سیاسی در سپاه و تبریک هفته معلم با اشاره به شعار سال گفت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی است و خرید کالاهای تولید داخل می‌تواند رشد اقتصادی در جامعه را افزایش دهد.

در همایش روز کارگر در کارخانه نئوپان خلخال جابر قربانزاده معاون فرماندار خلخال نیز کارخانه نئوپان خلخال را یکی از واحد‌های بزرگ اشتغالزایی عنوان کرده و بر لزوم تولید کیفی در این مجموعه و توجه به کارگران تاکید کرد.

همچنین در این مراسم با حضور مسئولان شهرستان از سرپرستان‌های تیم‌های کارگری ورزشی در رشته شنا و فوتسال نیز از 10 نفر تجلیل شد.

انتهای پیام/ 62008/ج/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول