اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا - ازبکستان

ناکامی مولایی و بهرام‌زاده در حرکت یک‌ضرب دسته ۱۰۵+ کیلوگرم

نمایندگان دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از کسب مدال در حرکت یک‌ضرب رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماندند.

ناکامی مولایی و بهرام‌زاده در حرکت یک‌ضرب دسته ۱۰۵+ کیلوگرم

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز پایانی چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که از یکشنبه هفته گذشته در شهر تاشکند ازبکستان آغاز شده است، بهادر مولایی و محسن بهرام‌زاده نمایندگان دسته 105+ کیلوگرم کشورمان با 9 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداختند که در پایان حرکت یک‌ضرب بهرام‌زاده و مولایی به ترتیب ششم و هفتم شدند.

مولایی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه 180 کیلوگرمی را انتخاب کرد که در مهار آن موفق بود، اما در حرکت دوم در مهار وزنه 185 کیلوگرمی ناکام ماند. مولایی برای سومین و آخرین حرکت یک‌ضربش وزنه 189 کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار این وزنه هم نشد تا دستش از مدال کوتاه بماند. وی در جایگاه هفتم این دسته ایستاد.

محسن بهرام‌زاده دیگر نماینده کشورمان در این دسته ابتدا وزنه 180 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکات دوم و سوم در مهار وزنه‌های 185 و 188 کیلوگرمی ناکام بود تا با همان 180 کیلو در رده ششم این دسته بایستد.

روسلان نورالدینوف از ازبکستان (به دلیل وزن کمتر) و شی چی چن از تایوان با مهار وزنه‌های 191 و 191 کیلوگرمی مدال‌های طلا و نقره حرکت یک ضرب را در این دسته به خود اختصاص دادند. مدال برنز هم به حاجی‌محمد توی‌چی‌یف از ترکمنستان با 190  کیلوگرم رسید.

مولایی با رکورد ورودی 407 کیلوگرم بعد از وزنه‌برداران چینی (420 کیلوگرم) و ازبک (415 کیلوگرم) در کنار بهرام‌زاده با همین رکورد در جایگاه سوم استارت لیست مسابقات قرار گرفته بودند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول