اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

معلمان با بصیرت و دشمن‌شناس حافظ ارزش‌های جامعه هستند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: معلمان امانت‌داران صحنه علم و تربیت هستند و با بصیرت و آگاهی که در دشمن‌شناسی دارند می‌توانند در حفظ ارزش‌های جامعه موثر باشند.

معلمان با بصیرت و دشمن‌شناس حافظ ارزش‌های جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در جمع فرهنگیان بسیجی سنندج که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در کانون امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بصیرت و آگاهی معلمان در دشمن‌شناسی در واقع  مانع رسوخ دشمن در لایه‌های مختلف اجتماع شده و سلامت و امنیت جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: معلمان نقش برجسته‌ای در هدایت صحیح جامعه دارند و عمل صحیح به وظیفه تعلیم و تربیت توسط این قشر موثر، جامعه را به سعادت می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: معلمان با تأسی از فرهنگ ناب اسلامی و بزرگ معلم بشریت حضرت ختمی مرتبت در سنگر تعلیم و تربیت به ایفای نقش مشغول هستند تاجران معنوی محسوب می‌شوند که دارایی‌های آنها به تاراج نمی‌رود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس معلمان را سنگربانان اصلی تعلیم و تربیت برشمرد و عنوان کرد: معلمان با تأسی گرفتن از بزرگ‌ترین معلم اسلام و به پیروی از آموزه‌های دینی و قرآنی فعالیت می‌کنند که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی شود.

فلاح بیان کرد: فرهنگیان در مقابله با تهدیدات نرم دشمن مسئولیت خطیری برعهده دارند و باید با آشنا کردن دانش‌آموزان با جنگ بدون مرز فرهنگی دشمنان انقلاب و آشنایی نسل جوان با تکیه بر فرهنگ اسلامی رسالت خود را به انجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی کشورهای غربی بنیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند، افزود: این مهم نیازمند آگاه‌سازی معلمان و آشنا کردن دانش‌آموزان با این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: حضور فرهنگیان بسیجی در حلقه‌های شجره طیبه صالحین به عنوان تربیت‌کنندگان نسل‌های آینده در پیشبرد اهداف کشور بسیار تأثیرگذار است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس از آموزش و پرورش خواستار توجه به این مسئولیت سنگین در برابر جنگ نرم شد و گفت: باید همانند دوران دفاع مقدس مجاهدانه در برابر توطئه و تهاجم دشمنان بایستیم و این مهم تنها با توسعه علم و دانش و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم از فرهنگیان نمونه بسیجی شهرستان سنندج با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/79007/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول